Dwukrotny mistrz świata i ambasador marki Castrol od 2009
roku, Cafu, jest przekonany, że rozpoczynający się wkrótce w jego
ojczyźnie turniej będzie obfitował w gole i okaże się najbardziej
emocjonujący w historii
W przededniu rozpoczęcia najważniejszego turnieju piłkarskiego 2014
roku ambasador Castrol i rekordzista pod względem liczby rozegranych
meczów podczas mistrzostw świata powiedział: „Wiele osób jest
rozczarowanych tym, co działo się podczas mundialu w 2010 roku. To, co
miało być prawdziwym świętem piłki nożnej, mimo udziału największych
gwiazd okazało się przede wszystkim pokazem gry defensywnej, czego
efektem była najmniejsza średnia liczba bramek na mecz od 1990 roku”.
Cafu zauważył, że fani piłki nie muszą się martwić o powtórkę i jest
pewny, że miejsce rozgrywania turnieju wpłynie na postawę uczestników
mistrzostw. „Wszyscy lubią oglądać ofensywną grę, a w reprezentacjach
takich krajów, jak Argentyna, Holandia, Urugwaj i Belgia świetnych
napastników nie brakuje. Mamy nadzieję, że nasz duch rywalizacji i
brazylijska samba już zainspirował graczy, którzy pokażą pełnię swoich
umiejętności, dając widzom znakomite show” – mówił Cafu w swoim domu w
Sao Paulo, gdzie oglądał wspólnie z dziennikarzami film Castrol
Footkhana. W rolach głównych wystąpili w nim ambasador Castrol, jedna z
największych gwiazd futbolu, Neymar, i ikona rallycrossu – amerykański
kierowca Ken Block. Wideo błyskawicznie stało się hitem internetu, z 15
milionami wyświetleń, co stanowi rekord wśród filmów reklamowych
sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014. Film można
zobaczyć na stronie www.castrol.com/footkhana.
Castrol, jako oficjalny sponsor piłkarskich mistrzostw świata FIFA
2014, ponownie zaprezentuje wskaźnik Castrol Index, który analizuje i
ocenia występy poszczególnych piłkarzy. Wykorzystywany wcześniej podczas Pucharu Konfederacji w 2009 i 2013
roku, a także w czasie mistrzostw świata w 2010 roku, Castrol Index
oblicza dane każdego gracza – uwzględniając każde,
przyjęcie czy ruch na boisku. Zależnie od tego, czy zagranie było udane
czy też nie, a także czy w jego wyniku drużyna zdobyła czy straciła
gola graczowi przydzielane są punkty – maksymalnie 10.
Na szczycie notowania Castrol Index w ubiegłym roku znalazł się
brazylijski napastnik Frederico Chaves Guedes, bardziej znany jako Fred,
a podczas mistrzostw świata w 2010 roku najlepszym piłkarzem okazał się
Hiszpan – Sergio Ramos. Kolejne notowania będą
publikowane na stronie www.fifa.com/castrolindex po każdej rundzie meczów brazylijskiego turnieju, a pierwszego zestawienia kibice mogą się spodziewać 18 czerwca.
„Jesteśmy bardzo dumni, że należymy do grona oficjalnych sponsorów
mistrzostw świata FIFA 2014 , a dodatkowym smaczkiem jest fakt, że
odbywają się one w ojczyźnie futbolu, w Brazylii. To z pewnością idealne
miejsce na festiwal piłki nożnej. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć w
akcji ambasadora Castrol, Neymara, jedną z największych gwiazd
narodowej drużyny Brazylii. Cenimy także współpracę z inną z legend
futbolu – Cafu – jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy wszech
czasów. Czekamy na jego prognozy i liczymy na mnóstwo bramek i emocji” –
powiedział przed rozpoczęciem mistrzostw A.S. Ramchander, wiceprezes
globalnego marketingu Castrol.
Komentarze
Prześlij komentarz