Studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wygrali tegoroczny Google Online Marketing Challenge na poziomie europejskim. Znaleźli się również wśród 5 najlepszych drużyn na świecie. To trzecie z rzędu zwycięstwo studentów SGH w tym konkursie
W skład drużyny z SGH weszli: Anna Bowżyk, Marcin Pogroszewski, Łukasz Lewandowski i Karol Chilimoniuk. Laureaci będą mieli możliwość zwiedzenia regionalnej siedziby firmy Google w Dublinie, a także otrzymają od firmy laptopy.
Jak informuje na swojej stronie SGH, Google Online Marketing Challenge jest corocznym konkursem z zakresu marketingu internetowego polegającym na prowadzeniu kampanii promocyjnych z wykorzystaniem systemu reklamowego Google Adwords i formułowaniu zaleceń w zakresie strategii promocji.
Uczestnicy, działający w maksymalnie sześcioosobowych zespołach, współpracują z wybraną przez siebie firmą, dla której przeprowadzają kampanię promocyjną o budżecie 200 dol.
Na podstawie wyników kampanii zostają wybierani finaliści, a następnie - na bazie przedstawionych raportów ocenianych przez ekspertów akademickich z całego świata - wyłaniani są globalni i regionalni zwycięzcy.
W tegorocznym konkursie wzięło udział prawie 15 tysięcy uczestników z 70 krajów, tworzących w sumie 3082 zespoły.
Sukces zespołu z SGH jest kontynuacją dotychczasowych osiągnięć studentów uczelni w zakresie marketingu internetowego. W 2009 i 2010 roku zespoły studentów SGH kierowane przez Marcina Dudka zajęły w konkursie Google Online Marketing Challenge pierwsze miejsca w regionie Europa, Afryka i Bliski Wschód.
Źródło: naukawpolsce.pap.pl
Komentarze
Prześlij komentarz