Przejdź do głównej zawartości

Wzmianki w social mediach o kandydatach na prezydenta USA warte ponad 51 mln złotych

Ponad 51 milionów złotych to szacowana wartość wzmianek o kandydatach na urząd prezydenta USA w mediach społecznościowych w Europie – wynika z analizy sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję social media Think Kong
Wyliczenie bazuje na ocenie zasięgu ponad 925.000 wpisów na Twitterze, 159.000 postów na forach, przeszło 6.600 postów na blogach i 75.000 innych tekstów opublikowanych w Internecie w 5 krajach Europy w związku z wyborami prezydenckimi w USA. Największy udział w oszacowanej wartości miała aktywność ponad 416.000 użytkowników Twittera, którzy od lipca b.r. wygenerowali treści o łącznym zasięgu wartym ponad 40 mln zł.

Obama miał zauważalnie większy udział we wzmiankach w social media” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji Think Kong – „Share of voice Obamy wynosi 57%, być może dzięki przemyślanej polityce użycia social mediów przez zwycięskiego kandydata”.

Barack Obama jest obserwowany przez bardzo dużą liczbę użytkowników mediów społecznościowych. W dniu głosowania miał na Twitterze ponad 21 milionów followersów. Na Facebooku Obama ma aż 31 milionów fanów i pojawił się w ponad 18.000 wpisów. Mitt Romney wypadł na tym polu gorzej. Jego wpisy na Twitterze śledziło zaledwie 1,68 miliona osób, a facebookowa strona zgromadziła „tylko” 12 milionów fanów.

Wypowiedzi ludzi w Sieci mają wymierną wartość. Nie wiem na ile wiernie udało się nam ją odzwierciedlić w kalkulacji, ale wyliczenie pokazuje, że angażowanie odbiorców w social media przynosi wymierne korzyści. Także w polityce.” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji Think Kong.

eBuzzing to europejski lider w dziedzinie content seeding i realizacji kampanii wideo. Firma reprezentowana w Polsce przez agencję Think Kong jest częścią Wikio Group, która jest jedną z 50 najszybciej rosnących firm z branży cyfrowych mediów w Europie. Korzystając z technologii Wikio związanych m.in. z targetowaniem i analizą e-reputacji, ebuzzing zrealizował już prawie 3000 kampanii obejmujących np. wirusowe wideo, marketing na Facebooku. Biura ebuzzing znajdują się w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki współpracy z Think Kong sieć obecna jest od 2011 r. także w Polsce.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy On Board , w skład której wchodzi agnecja public relations, On Board PR Ecco Network. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Canal+ Cyfrowy, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.


Przeczytaj także; Zamożni w święta sięgają po zakupy grupowe

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...

Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej już w czerwcu

16 czerwca rozpoczną się Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej, których gospodarzem jest Polska. Mecz będą odbywały się na stadionach w Kielcach, Lublinie, Gdyni, Bydgoszczy, Krakowie i w Tychach Na początku czekają nas dwa spotkania w Grupie A, w której w Piątek 16 czerwca Szwecja U-21 zmierzy się z Anglią U-21 w Kielcach, o godz. 18:00, a Reprezentacja Polski U-21 powalczy ze Słowacją U-21 o godzinie 20:45 w Lublinie W sobotę, 17 czerwca  w Grupie B Portugalia U-21 zagra z Serbia U-21 o godz. 18:00 w Gdyni, a Bydgoszczy zmierzą się Reprezentacja Hiszpanii U-21- Macedonią U-21  o godzinie 20:45 W niedzielę, 18 czerwca w Grupie C Niemcy U-21 zagrają z Czechami U-21 w Tychach o godz. 18:00, a w Krakowie Dania U-21 zmierzy się z Włochami U-21 o godz. 20:45. Zobacz Miasta Gospodarzy Euro U21 Polska 2017: