Przejdź do głównej zawartości

Grupa Energa sponsorem tytularnym Stadionu w Gdańsku Letnicy

Stadion Energa Gdańsk – tak od dziś nazywa się Stadion w Gdańsku Letnicy – największy obiekt sportowy na Pomorzu. Energa podpisała 5-letnią umowę partnerską na sponsoring tytularny ze spółką Arena Gdańsk Operator – zarządcą stadionu. Obie spółki, wspólnie z Miastem Gdańsk podpisały też list intencyjny o jeszcze większej aktywizacji stadionu i jego otoczenia.
Współpraca pomiędzy Grupą Energa, a jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych obiektów sportowych w Polsce, który zlokalizowany jest na Pomorzu, daje możliwość pełnego wykorzystania potencjału marketingowego i biznesowego obu firm. Stadion, na którym rozegrano m.in. cztery mecze UEFA EURO 2012 i zorganizowano do tej pory kilkaset eventów sportowych, rekreacyjnych, społecznych i biznesowych, będzie wizytówką wiążącą Energę z lokalnym środowiskiem. Firma zamierza także skupić wokół stadionu liczne działania sportowe, edukacyjne i kulturalne, z którymi od wielu lat obecna jest w regionie.
Stadion_Energa_Gdansk_wizualizacja_noc.jpg
Dzięki trójstronnemu listowi intencyjnemu operatora stadionu, sponsora tytularnego oraz Miasta Gdańska, Stadion Energa Gdańsk zyskuje nie tylko nowych partnerów, nazwę i logo, ale też nową „moc”, która oprócz wielkich imprez pozwoli wyjść do mieszkańców Pomorza i Polski oraz turystów z zagranicy z użyteczną ofertą na co dzień.
Celem porozumienia są wspólne działania partnerów motywujące mieszkańców Trójmiasta do jeszcze większej aktywności sportowej i rekreacyjnej, poprzez możliwie najlepsze wykorzystanie obiektu i terenu przyległego.
Rozpoczęcie współpracy trójstronnej pomiędzy samorządem, operatorem największego obiektu sportowego i jedną z największych pomorskich firm, która rozumie i pomoże zrealizować wizję zagospodarowania i rozwoju stadionu w Gdańsku, to bardzo dobra wiadomość – powiedział Paweł Adamowicz, prezydent Miasta Gdańska. – Lokalnie mamy dużą siłę, możemy wdrażać pomysły, które po raz kolejny pokażą na świecie siłę naszego Miasta i ludzi tu mieszkających. Stadiony na świecie pełnią role istotne społecznie – u nas trend ten jest już zauważalny, a świadomość obecności w przestrzeni miejskiej stadionu jako obiektu nie tylko sportowego, zwiększa się znacząco z roku na rok. Chcemy podkreślać, że tutaj – na Stadionie Energa Gdańsk, odbywają się ważne wydarzenia, tutaj ludzie się bawią, tutaj robią biznes, spotykają znajomych i gwiazdy oraz oczywiście kibicują m. in. Lechii Gdańsk.
Podpisanie umowy na sponsoring tytularny stadionu w Gdańsku to kolejny krok w realizacji strategii Grupy Energa, jako ogólnopolskiego sprzedawcy prądu. Dzięki temu marka jeszcze silniej zaistnieje jako inicjator nie tylko ciekawych wydarzeń lokalnych, ale spektakularnych wydarzeń ogólnopolskich.
Rozpoczęcie współpracy z Arena Gdańsk Operator w Gdańsku wpisuje się w naszą strategię biznesową i marketingową. Jako jedna z największych pomorskich firm, na co dzień uczestnicząca w życiu Trójmiasta i Pomorza, czujemy spoczywającą na nas społeczną odpowiedzialność. Od lat wspieramy sport i edukację i popularyzujemy kulturę. Analizy korzyści objęcia stadionu sponsoringiem tytularnym jednoznacznie wskazują, że wpisuje się on w promowane przez nas wartości, przyczyni się do wyeksponowania inicjatyw, które prowadzimy od lat oraz zapewni wysoką efektywność sponsoringową – mówi Andrzej Tersa, prezes zarządu Energa SA.  
Stadion Energa Gdańsk, jako jedyny obiekt wybudowany na UEFA EURO 2012 w Polsce, ma już drugiego sponsora tytularnego na kolejne 5 lat.
Z wielkim zaangażowaniem podchodzimy do rozwijania oferty stadionu w zakresie nie tylko sportu, ale wspomnianej już rekreacji i biznesu. Nasze działania są doceniane na świecie. Dzięki infrastrukturze i ciekawej ofercie spełniamy oczekiwania społeczności lokalnej i klientów zagranicznych, ale nasze ambicje sięgają dużo dalej – mówi Tomasz Kowalski, prezes zarządu Arena Gdańsk Operator. – W kolejnych latach chcemy się rozwijać szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Partnerstwo z Grupą Energa to dla nas wielka wartość – mamy partnera lokalnego, dobrze znającego nas, rynek Pomorza, z którym możemy realizować wspólne cele – bliskie Miastu Gdańsk, ale też projekty globalne.
 Andrzej Tersa, Paweł Adamowicz, Tomasz Kowalski
Od lewej: Andrzej Tersa, Paweł Adamowicz, Tomasz Kowalski
Grupa Energa zamierza przenieść na stadion większą liczbę wspieranych imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, w których będą mogli brać udział mieszkańcy Trójmiasta i Pomorza.
Już dzisiaj chciałbym zaprosić najmłodszych na świąteczną ślizgawkę, a także zapowiedzieć powstanie stałego centrum naukowego Planety Energi, które będzie świetną okazją do eksperymentów i nauki dla dzieci i młodzieży w każdym wieku – mówi Andrzej Tersa.
Nowy wizerunek Stadionu Energa Gdańsk
Wraz z nazwą zmienia się również identyfikacja wizualna obiektu. Nowy logotyp nawiązuje do bursztynu, symbolu nieodłącznie kojarzonego z Gdańskiem, który stanowił jednocześnie inspirację dla projektantów stadionu. Znak zarówno pod względem kolorystyki jak i kształtów, oddaje ideę zasilania sportu i kultury pozytywną energią. Do tych wartości nawiązuje również nowe hasło: Stadion Energa Gdańsk – MOC WRAŻEŃ, które podkreśla rolę obiektu jako miejsca jednoczącego ludzi wokół pozytywnych emocji. Na potrzeby kampanii promującej nową nazwę przygotowano też film ukazujący dotychczasowe kluczowe wydarzenia na stadionie.
Stadion Energa Gdańsk logotyp poziom białe tło.jpg
O stadionie
Stadion Energa Gdańsk to jeden z najnowocześniejszych wielofunkcyjnych obiektów sportowych. Stadion został otwarty w 2011 roku i od tego czasu pełni rolę trójmiejskiego centrum sportu, rozrywki, rekreacji, a dzięki licznym powierzchniom konferencyjnym i wystawowym, także biznesu. Obiekt zaprojektowano tak, aby mógł pomieścić ponad 40 tys. widzów – czy to podczas meczów piłkarskich, czy innych wydarzeń sportowych i kulturalnych. Znakiem rozpoznawczym obiektu jest piękna, bursztynowa fasada nawiązująca do dziedzictwa portowego Gdańska i wielowiekowej tradycji pozyskiwania, obróbki i sprzedaży jantaru. Elewację stadionu wykonano z paneli w sześciu odcieniach bursztynu, a elementy konstrukcji stalowej dachu kształtem nawiązują do wręgów statku.
Od momentu otwarcia w 2011 roku, Stadion Energa Gdańsk odwiedziło ponad 2 mln 330 tys. gości uczestniczących w organizowanych na stadionie meczach piłkarskich, koncertach oraz innych wydarzeniach społecznych, sportowych i kulturalnych.
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd 2,9 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 184 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od teraz na zawsze, czyli romantyczna historia Niny i Hugo. Zobacz trailer filmu

Co się stanie gdy porzucona na ślubnym kobiercu Nina, by zapomnieć o tym co ją spotkało wyruszy z jej przyjacielem z dzieciństwa na wyspę Mauritius, na której miała spędzić miesiąc miodowy ze swoim przyszłym mężem? Komedia produkcji RPA z 2016 roku Od teraz na zawsze (Vir Altyd) nakręcona przez Jaco Smit na podstawie scenariusza Ivana Botha i DonnaLee Roberts, którzy także zagrali w tym filmie główne role to ciepła i romantyczna opowieść o poszukiwaniu szczęścia, radości życia i o tym, co jest w życiu najważniejsze. A jej głównie bohaterowie Hugo i Nina podczas tej podróży odkrywają, że młodzieńcze uczucie nie wygasło. Jak się zakończy idylla przekonacie się oglądając ten film. By was do tego zachęcić zobaczcie trailer. Zobacz trailer filmu Od teraz na zawsze:

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański

Już w Sobotę wystartuje Roztańczony PGE Narodowy 2018

22 września, w Sobotę wystartuje najbardziej roztańczona impreza w Polsce - Roztańczony PGE Narodowy 2018 na której wystąpi wiele gwiazd muzyki tanecznej z zagranicy i Polski, wśród nich m.in. Shanguy, Sabrina, Londonbeat, Cleo, grupa Boys oraz Zenon Martyniuk z zespołem Akcent Będzie to kolejna edycja tej imprezy. Poprzednia zakończyła się wielkim sukcesem, bo w Warszawie na Stadionie PGE Narodowy, który jest oficjalną areną piłkarskiej reprezentacji Polski i Euro 2018 przy rytmach muzyki dance i disco bawiło się wielu sympatyków tych rytmów, a przed telewizorem zasiadła rekordowa publiczność. W Sobotę imprezie wezmą udział m.in. autorzy hitu hit I've been thinking about you, zespół Londonbeat, Sabrina, która podbiła świat przebojem Boys, Boys, Boys oraz Shanguy, który wylansował przebój La Louze. Zobacz teledysk Sabriny do wielkiego hitu Boy, Boys, Boys: Polskę reprezentować będzie Cleo, Filip Lato, Zenon Martyniuk z zespołem Akcent, Sławomir,  Boys,  Long &am