Łódź ubiega się o miano organizatora wystawy Expo 2022. O tytuł ten rywalizuje ze stolicą Argentyny - Buenos Aires i amerykańskim Minneapolis. O tym, czy „Ziemia Obiecana” zostanie organizatorem tego wydarzenia dowiemy się 15 listopada. Tymczasem, kto jest za? Ręka w górę!
„Expo 2022 w Łodzi. Kto jest za? Ręka w górę!”, to akcja Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja mająca na celu zamanifestowanie swojego poparcia dla miasta. Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w swojej strategii postawiło na podkreślenie wielopłaszczyznowego przywiązania do Łodzi. Claim „z miłości do Łodzi” to nie tylko pewnego rodzaju deklaracja, ale świadome, długoterminowe zobowiązanie, w ramach którego miejsce tworzone jest przez łodzian dla łodzian.
Uchwyty z napisem „Expo 2022 w Łodzi. Kto jest za? Ręka w górę!” można znaleźć w miejskich autobusach linii 50, 52, 55, 63, 69,70, 80, 86. Pomysłodawcą akcji jest Katarzyna Pasikowska, Senior Account Executive agencji Lightscape, odpowiedzialnej za relacje z mediami oraz social media Sukcesji.
To nie pierwsza akcja tego typu przeprowadzona przez Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja. W lutym 2015 roku na elewacji budowanego Centrum zawisł baner prezentujący kadr z filmu „Ida” wraz z napisem „Cała Łódź życzy Oskara”. Wówczas polski kandydat otrzymał statuetkę. Pozostaje mieć nadzieję, że i tym razem życzenie łodzian zostanie spełnione.
Komentarze
Prześlij komentarz