Przejdź do głównej zawartości

Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana

Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł. Wprowadzony na rynek model był zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych Runmageddonu z Renault Polska, które rozpoczęły się od umowy podpisanej na początku 2017 roku

Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon była kolejnym, dynamicznym rozwinięciem współpracy pomiędzy Renault Polska a Runmageddon. Auta z limitowanej serii Kadjar Runmageddon można było zamawiać od 21 września 2017 roku za pośrednictwem dedykowanej strony kadjar.renault.pl. Edycja specjalna Renault Kadjar była promowana na stronach kadjar.renault.pl oraz runmageddon.pl, a także na profilach marek na Facebooku oraz Instagramie.

- Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon sprzedała się zgodnie z naszymi oczekiwaniami i założeniami biznesowymi. Duże zainteresowanie naszą wspólną akcją potwierdza silne przywiązanie do marki Runmageddon, która daleko wyszła poza ramy imprezy sportowej i zyskuje miano kultowej i lifestylowej. Silne marki dostrzegają ten potencjał, atrakcyjność i wielkość naszej grupy docelowej oraz chętnie podejmują z nami współpracę marketingową. Wspólny projekt limitowanej serii modelu Renault Kadjar, sygnowanej nazwą i logo Runmageddonu, pokazuje, że jesteśmy poważnym partnerem biznesowym. - mówi Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Renault Kadjar to kompaktowy crossover, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka. Dla serii Runmageddon przygotowana została specjalna konfiguracja samochodów oparta na wersji INTENS. Model był dostępny w kolorystyce czerwony Flamme oraz prezentował charakterystyczne logo Runmageddonu na tylnym słupku, podkreślając ekstremalny charakter marki. Ponadto, na wyposażeniu auta znajdowały się felgi w rozmiarze 19 cali, reflektory przednie Full LED „Pure Vision”, koło zapasowe dojazdowe oraz pakiet Techno Premium (aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS, system wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania przód/tył/bok, system kontroli martwego pola). Cena podstawowej wersji modelu wynosiła 85 900 zł.

- Limitowana edycja modelu Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu jest wspaniałym zwieńczeniem tegorocznej współpracy między markami. Nasz crossover idealnie uosabia ideę aktywnego życia wypełnionego pasją i przygodą. Sukces w postaci 50 szybko sprzedanych  samochodów Renault Kadjar potwierdza założenie, że to najlepszy samochód dla fanów Runmageddonu. - powiedział Frano ŠUŠNJARA, Marketing Director Eastern Europe, Groupe Renault.

Wprowadzenie serii limitowanej Kadjar Runmageddon było działaniem innowacyjnym i pionierskim. Pierwszy raz zdarzyło się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadził do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. - Na polskim rynku marketingowym to jedna z najciekawszych aktywacji sponsoringowych w ostatniej dekadzie. Zarówno na poziomie wartości całej transakcji i liczby samych samochodów, ale też wysokiej, indywidualnej wartości tego dobra konsumpcyjnego oraz jego rodzaju. Imponuje też tempo sprzedaży. Z reguły marketing sportowy opiera się na różnorodnych aspektach transferu wizerunku oraz jego efektów marketingowych i zasięgowych. Rzadko pojawiają się transakcje sponsoringowe, gdzie na bazie „produktu sportowego” można całkowicie bezpośrednio i transparentnie wyodrębnić powiązanie sprzedażowe i realny wolumen przychodów. Tutaj to zjawisko zachodzi w pełnej krasie. Wspólnie z Renault stworzyliśmy koncepcję serii limitowanej zaledwie cztery miesiące temu. Całość pomysłu, a także jego istota były całkowicie oparte o markę Runmageddonu i ten bodziec sprzedażowy wygenerował konkretne zachowania i decyzje konsumenckie. To pokazuje nie tylko siłę marki czy jej pozycję love brandu, ale przede wszystkim udowadnia jak zaangażowana jest społeczność Runmageddonu - powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

W ramach dotychczasowej współpracy z Runmageddonem Renault Polska, oprócz wyprodukowania limitowanej serii Renault Kadjar, stworzył kampanię Renault True Stories, która zaangażowała pracowników Renault Polska w biegi. Zorganizowane zostały także „porwania” na Runmageddon - innowacyjne akcje bezpośrednio angażujące konsumentów za pomocą konkursów i bezpośredniego uczestnictwa. Renault było także obecne ze specjalną strefą EXPO na największych eventach z cyklu Runmageddonu w 2017 roku. Producent udostępnił ponadto ekipie Runmageddonu trzy samochody modelu Kadjar - specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.

Renault KADJAR, model, który stał się samochodową wizytówką RUNMAGEDDON, to kompaktowy crossover Renault, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Wnętrze zaprojektowane z myślą o potrzebach kierowcy wyróżnia się przestronnością i wysokiej jakości wykończeniem. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka, a jednocześnie dysponuje wszelkimi atutami prawdziwego crossovera: możliwością jazdy po każdym rodzaju nawierzchni dzięki napędowi na cztery koła i dużemu prześwitowi wynoszącemu 200 mm, możliwością zmiany konfiguracji wnętrza w intuicyjny sposób oraz bagażnikiem o pojemności 472 dm³ VDA (527 l).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Seksowna Marta Wierzbicka wystąpiła w sesji bielizny

Marta Wierzbicka rok temu wystąpiła w rozbieranej sesji dla Playboya. Tym razem seksowna polska aktorka wzięła udział w wiosenno-letniej sesji zmysłowej bielizny i strojów kąpielowych, która odbyła się w słonecznej Toskanii Trzeba przyznać, że zaledwie 23-letnia blond piękność z serialu "Na Wspólnej" w nowej odsłonie wygląda zjawiskowo. A jeszcze niedawno młoda aktorka wstydziła się pokazywać swojego ciała i nie była zadowolona ze swojego dużego biustu, o czym mówiła w programie "Kuba Wojewódzki".  Obecnie, to się zmieniło i urodziwa celebrytka pozbyła się kompleksów, prowadzi swojego bloga i jak mówi korzysta ze swojego życia, a już wkrótce zobaczymy ją w kolejnej edycji programu "Taniec z Gwiazdami". Jej partnerem w tańcu będzie Łukasz Czarnecki. Jak pisze o sobie aktorka "robię w życiu tylko to co lubię czyli; śpię, jem, maluję i piszę bloga." Niedawno Marta Wierzbicka została ambasadorką marki Dalia, producenta eksk...

Izabella Krzan z koroną Miss Polonia 2016

Za nam finał konkursu Miss Polonia 2016,  w którym po koronę najpiękniejszej Polki sięgnęła pochodząca z Olsztyna kandydatka z numerem 20, Izabella Krzan. Tegoroczna impreza odbyła się  w Hotelu Narvil Conference & Spa, a o tytuł Miss Polonia walczyło 20 pięknych kobiet z całej Polski Fot. Miss Polonia/Facebook Tytuł I Wice Miss Polonia 2016 powędrował do 21-letniej kandydatki z numerem 9, Dominiki Szymańskiej z Bydgoszczy, a II Wice Miss Polonia 2016 została pochodząca z Bukowna kandydatka z numerem 16, 20-letnia Katarzyna Szklarczyk. Kasia jest studentką I roku weterynarii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i brązową medalistką Mistrzostw Polski Kadetek w piłce siatkowej. Z kolei Dominika jest studentką drugiego roku prawa, a w przyszłości chciałaby zostać adwokatem. W wolnym czasie I Wice Miss uprawia sport i spotyka się z przyjaciółmi, a wśród jej zainteresowań są kryminalistyka i podróże. Fot. Izabella Krzan/...

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...