Dziennikarze analizowali każdy szczegół wyglądu i zachowania pary młodej. Nie zabrakło również symbolicznych odniesień do księżnej Diany oraz porównań ze ślubem Kate i Williama. Medialne doniesienia wyraźnie podkreślają fakt, że royal wedding to nie tylko wydarzenie wizerunkowe i gratka dla miłośników monarchii, ale także mocny bodziec dla angielskiej gospodarki. Złoty czas monarchii trwa
W okresie od 18-21 maja 2018 roku w polskich mediach ukazało się 14 725 materiałów dotyczących ślubu Meghan i Harry’ego. W mediach tradycyjnych prym wiodły serwisy internetowe, które opublikowały 1 755 informacji. W radiu wydarzenie wymieniono w 463 materiałach, w telewizji – w 278. Jednocześnie ukazały się 103 materiały prasowe.
Wyjątkowo aktywni byli użytkownicy mediów społecznościowych - w analizowanym okresie odnotowano 12 126 wpisów i komentarzy zawierających monitorowane zwroty: „ślub Meghan i Harry’ego” oraz „#royalwedding”. Najwięcej wzmianek opublikowano na Twitterze – 5 340 i Facebooku – 5 234. Na Instagramie ukazało się 676 materiałów. Blogi i fora dostarczyły 789 publikacji.
źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Komentarze
Prześlij komentarz