Przedsiębiorcy tworząc produkt bądź usługę muszą brać pod uwagę potrzeby klienta. To właśnie one są bodźcem do nadania produktowi takich cech, aby przyszły użytkownik był zadowolony i zaufał marce na długie lata. W jaki sposób dowiedzieć się, czy nasz produkt lub usługa będzie odpowiadać na potrzeby użytkowników? Na czym polega projektowanie doświadczeń użytkownika i czy możemy zrobić to sami? Już w najbliższy czwartek, 23 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, etapy badania użyteczności zaprezentuje Maria Borowy, User Experience Designer w Merixstudio
Była prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Beata Bochińska stwierdziła na podstawie badań przeprowadzonych wśród Polaków, że dobrze zaprojektowany produkt może podnieść wartość produktu nawet o 40 proc. Produkt lub usługa, niezależnie od tego, czy istnieje fizycznie, czy też jest dopiero w fazie pomysłu, potrzebuje konfrontacji z rzeczywistymi potrzebami użytkowników. Specjalistyczne agencje poświęcają takim analizom wiele tygodni. Przedsiębiorcy nie zawsze jednak mają na to tyle czasu. Problemem okazać się może również brak budżetu na zlecenie takich działań firmom zewnętrznym. Jednak znajomość podstawowych tajników User Experience pozwoli nawet początkującym biznesmenom zbadać, jakich cech oczekują od nas potencjalni klienci oraz jak sprostać im oczekiwaniom.
Już w najbliższy czwartek, 23 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Maria Borowy, User Experience Designer. Uczestnicy poznają metody przeprowadzenia badań i testów, które są w zasięgu ręki każdego przedsiębiorcy, co więcej, nie muszą trwać długo ani pochłaniać dużej części budżetu. Prelegentka skupi się również na tym, dlaczego wyniki takich analiz powinny stanowić podstawę rozwoju produktu przedsiębiorcy.
Maria Borowy od 2009 roku związana z rozwojem produktów i usług cyfrowych. Przez wiele lat pracowała w Allegro, obecnie współtworzy zespół UX w Merixstudio. Posiada doświadczenie w pracy z projektami dla dużych organizacji oraz startupów. Miała okazję współtworzyć rozwiązania z zakresu e-commerce, bezpieczeństwa i jakości transakcji, wyszukiwania obrazem, narzędzi dla copywriterów, obsługi dokumentów prawniczych, rekrutacji i wielu innych.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem garbary@ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.
Komentarze
Prześlij komentarz