Legia Warszawa prezentuje stroje meczowe na sezon 2017/2018. Dotychczasowe koszulki nawiązujące do korzeni Klubu i mające uczcić stulecie jego istnienia, od 1 lipca zostaną zastąpione nowymi, które będą stanowić połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oszczędnej formy z zaawansowaną technologią
Pierwszy komplet, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie w całości biały. Charakteryzuje go klasyczny, prosty krój, subtelne czarne wykończenia oraz symboliczna, szara ukośna szarfa, na której znajduje się haftowane logo adidas.
- Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia - mówi Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.
- Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia - mówi Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.
Zaokrąglone, wykończone ściągaczem dekolt oraz rękawy dodają koszulce wyjątkowego charakteru, podobnie jak elegancka tasiemka umiejscowiona na karku. Z kolei ikoniczne trzy paski zostały umiejscowione w bocznych sekcjach i rozciągają się na całą długość korpusu.
Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów.
Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów.
- W ten symboliczny sposób nawiązujemy do zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości i jako Legia Warszawa oddajemy hołd legionistom, którzy walczyli o wolność naszego kraju - komentuje Dmowski.
Na obu koszulkach znajduje się klasyczna czarna eLka ze złotą gwiazdką, symbolizującą zdobycie ponad dziesięciu mistrzostw Polski. Do dyspozycji drużyny będzie także trzeci komplet strojów, który zostanie zaprezentowany w późniejszym terminie.
Nowe koszulki przygotowane przez sponsora technicznego Klubu, firmę adidas, to nie tylko efektowny i elegancki design, ale także najnowsze technologie. System wentylacji climacool® oraz lekkie, siateczkowe wstawki w rękawach zapewniają przewiew i komfort użytkowania, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach meczowych.
Dedykowane legionistom nowości nie kończą się na meczowej koszulce. To także odświeżone wersje spodenek oraz getrów. Całe trykoty występują w rozmiarach seniorskich i juniorskich, a dodatkowo dostępny jest domowy komplet w postaci minikita dla najmłodszych. Do sprzedaży trafią również: kolekcja treningowa, wyjściowa i culturewear. Do tego dochodzi cała paleta akcesoriów, m.in. dedykowane czapki z daszkiem i zimowe oraz specjalne edycje piłek dostępne w różnych rozmiarach.
Dedykowane legionistom nowości nie kończą się na meczowej koszulce. To także odświeżone wersje spodenek oraz getrów. Całe trykoty występują w rozmiarach seniorskich i juniorskich, a dodatkowo dostępny jest domowy komplet w postaci minikita dla najmłodszych. Do sprzedaży trafią również: kolekcja treningowa, wyjściowa i culturewear. Do tego dochodzi cała paleta akcesoriów, m.in. dedykowane czapki z daszkiem i zimowe oraz specjalne edycje piłek dostępne w różnych rozmiarach.
Przyjemność gry w nowej koszulce sygnowanej przez adidas będą mieli nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy rezerw, drużyny występującej w Centralnej Lidze Juniorów oraz adepci Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i Legia Soccer Schools.
Hasło kampanii promocyjnej brzmi „Legia Warszawa. #ZawszeMocniej.”, a jej twarzami są piłkarze Legii - Miroslav Radović oraz Artur Jędrzejczyk. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się na warszawskich ulicach, w domach kibiców oraz na stadionie przy ul. Łazienkowskiej. Historia prezentuje kibiców, drużynę, stadion, czyli elementy, które wspólnie tworzą wyjątkowość Legii i jej już ponad 100-letnią historię. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty o długości: 8, 30 i 60 sekund, które będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w kinie, internecie oraz we własnych kanałach Legii w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Kampania będzie prowadzona również w warszawskim metrze, na tablicach outdoorowych, przystankach komunikacji miejskiej, a także na autobusach.
W promocję nowych koszulek meczowych włączył się również Sponsor Główny Legii, Fortuna zakłady bukmacherskie, która przeprowadzi akcję #SięgnijPoFortunę.
Nowe koszulki, domowa i wyjazdowa, będą dostępne w sklepie stacjonarnym i internetowym od 1 lipca, w cenie 249 zł.
Komentarze
Prześlij komentarz