Przejdź do głównej zawartości

Poznaj nowe stroje meczowe 2017/18 - "Legia Warszawa. #ZawszeMocniej."

Legia Warszawa prezentuje stroje meczowe na sezon 2017/2018. Dotychczasowe koszulki nawiązujące do korzeni Klubu i mające uczcić stulecie jego istnienia, od 1 lipca zostaną zastąpione nowymi, które będą stanowić połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oszczędnej formy z zaawansowaną technologią


Pierwszy komplet, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie w całości biały. Charakteryzuje go klasyczny, prosty krój, subtelne czarne wykończenia oraz symboliczna, szara ukośna szarfa, na której znajduje się haftowane logo adidas.

- Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia - mówi Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.


Zaokrąglone, wykończone ściągaczem dekolt oraz rękawy dodają koszulce wyjątkowego charakteru, podobnie jak elegancka tasiemka umiejscowiona na karku. Z kolei ikoniczne trzy paski zostały umiejscowione w bocznych sekcjach i rozciągają się na całą długość korpusu.

Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów. 



- W ten symboliczny sposób nawiązujemy do zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości i jako Legia Warszawa  oddajemy hołd legionistom, którzy walczyli o wolność naszego kraju - komentuje Dmowski.



Na obu koszulkach znajduje się klasyczna czarna eLka ze złotą gwiazdką, symbolizującą zdobycie ponad dziesięciu mistrzostw Polski. Do dyspozycji drużyny będzie także trzeci komplet strojów, który zostanie zaprezentowany w późniejszym terminie.


Nowe koszulki przygotowane przez sponsora technicznego Klubu, firmę adidas, to nie tylko efektowny i elegancki design, ale także najnowsze technologie. System wentylacji climacool® oraz lekkie, siateczkowe wstawki w rękawach zapewniają przewiew i komfort użytkowania, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach meczowych.

Dedykowane legionistom nowości nie kończą się na meczowej koszulce. To także odświeżone wersje spodenek oraz getrów. Całe trykoty występują w rozmiarach seniorskich i juniorskich, a dodatkowo dostępny jest domowy komplet w postaci minikita dla najmłodszych. Do sprzedaży trafią również: kolekcja treningowa, wyjściowa i culturewear. Do tego dochodzi cała paleta akcesoriów, m.in. dedykowane czapki z daszkiem i zimowe oraz specjalne edycje piłek dostępne w różnych rozmiarach.



Przyjemność gry w nowej koszulce sygnowanej przez adidas będą mieli nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy rezerw, drużyny występującej w Centralnej Lidze Juniorów oraz adepci Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i Legia Soccer Schools.

Hasło kampanii promocyjnej brzmi „Legia Warszawa. #ZawszeMocniej.”, a jej twarzami są piłkarze Legii - Miroslav Radović oraz Artur Jędrzejczyk. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się na warszawskich ulicach, w domach kibiców oraz na stadionie przy ul. Łazienkowskiej. Historia prezentuje kibiców, drużynę, stadion, czyli elementy, które wspólnie tworzą wyjątkowość Legii i jej już ponad 100-letnią historię. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty o długości: 8, 30 i 60 sekund, które będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w kinie, internecie oraz we własnych kanałach Legii w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Kampania będzie prowadzona również w warszawskim metrze, na tablicach outdoorowych, przystankach komunikacji miejskiej, a także na autobusach. 



W promocję nowych koszulek meczowych włączył się również Sponsor Główny Legii, Fortuna zakłady bukmacherskie, która przeprowadzi akcję #SięgnijPoFortunę.

Nowe koszulki, domowa i wyjazdowa, będą dostępne w sklepie stacjonarnym i internetowym od 1 lipca, w cenie 249 zł.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od teraz na zawsze, czyli romantyczna historia Niny i Hugo. Zobacz trailer filmu

Co się stanie gdy porzucona na ślubnym kobiercu Nina, by zapomnieć o tym co ją spotkało wyruszy z jej przyjacielem z dzieciństwa na wyspę Mauritius, na której miała spędzić miesiąc miodowy ze swoim przyszłym mężem? Komedia produkcji RPA z 2016 roku Od teraz na zawsze (Vir Altyd) nakręcona przez Jaco Smit na podstawie scenariusza Ivana Botha i DonnaLee Roberts, którzy także zagrali w tym filmie główne role to ciepła i romantyczna opowieść o poszukiwaniu szczęścia, radości życia i o tym, co jest w życiu najważniejsze. A jej głównie bohaterowie Hugo i Nina podczas tej podróży odkrywają, że młodzieńcze uczucie nie wygasło. Jak się zakończy idylla przekonacie się oglądając ten film. By was do tego zachęcić zobaczcie trailer. Zobacz trailer filmu Od teraz na zawsze:

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański

Już w Sobotę wystartuje Roztańczony PGE Narodowy 2018

22 września, w Sobotę wystartuje najbardziej roztańczona impreza w Polsce - Roztańczony PGE Narodowy 2018 na której wystąpi wiele gwiazd muzyki tanecznej z zagranicy i Polski, wśród nich m.in. Shanguy, Sabrina, Londonbeat, Cleo, grupa Boys oraz Zenon Martyniuk z zespołem Akcent Będzie to kolejna edycja tej imprezy. Poprzednia zakończyła się wielkim sukcesem, bo w Warszawie na Stadionie PGE Narodowy, który jest oficjalną areną piłkarskiej reprezentacji Polski i Euro 2018 przy rytmach muzyki dance i disco bawiło się wielu sympatyków tych rytmów, a przed telewizorem zasiadła rekordowa publiczność. W Sobotę imprezie wezmą udział m.in. autorzy hitu hit I've been thinking about you, zespół Londonbeat, Sabrina, która podbiła świat przebojem Boys, Boys, Boys oraz Shanguy, który wylansował przebój La Louze. Zobacz teledysk Sabriny do wielkiego hitu Boy, Boys, Boys: Polskę reprezentować będzie Cleo, Filip Lato, Zenon Martyniuk z zespołem Akcent, Sławomir,  Boys,  Long &am