Przejdź do głównej zawartości

Poznaj nowe stroje meczowe 2017/18 - "Legia Warszawa. #ZawszeMocniej."

Legia Warszawa prezentuje stroje meczowe na sezon 2017/2018. Dotychczasowe koszulki nawiązujące do korzeni Klubu i mające uczcić stulecie jego istnienia, od 1 lipca zostaną zastąpione nowymi, które będą stanowić połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oszczędnej formy z zaawansowaną technologią


Pierwszy komplet, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie w całości biały. Charakteryzuje go klasyczny, prosty krój, subtelne czarne wykończenia oraz symboliczna, szara ukośna szarfa, na której znajduje się haftowane logo adidas.

- Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia - mówi Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.


Zaokrąglone, wykończone ściągaczem dekolt oraz rękawy dodają koszulce wyjątkowego charakteru, podobnie jak elegancka tasiemka umiejscowiona na karku. Z kolei ikoniczne trzy paski zostały umiejscowione w bocznych sekcjach i rozciągają się na całą długość korpusu.

Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów. 



- W ten symboliczny sposób nawiązujemy do zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości i jako Legia Warszawa  oddajemy hołd legionistom, którzy walczyli o wolność naszego kraju - komentuje Dmowski.



Na obu koszulkach znajduje się klasyczna czarna eLka ze złotą gwiazdką, symbolizującą zdobycie ponad dziesięciu mistrzostw Polski. Do dyspozycji drużyny będzie także trzeci komplet strojów, który zostanie zaprezentowany w późniejszym terminie.


Nowe koszulki przygotowane przez sponsora technicznego Klubu, firmę adidas, to nie tylko efektowny i elegancki design, ale także najnowsze technologie. System wentylacji climacool® oraz lekkie, siateczkowe wstawki w rękawach zapewniają przewiew i komfort użytkowania, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach meczowych.

Dedykowane legionistom nowości nie kończą się na meczowej koszulce. To także odświeżone wersje spodenek oraz getrów. Całe trykoty występują w rozmiarach seniorskich i juniorskich, a dodatkowo dostępny jest domowy komplet w postaci minikita dla najmłodszych. Do sprzedaży trafią również: kolekcja treningowa, wyjściowa i culturewear. Do tego dochodzi cała paleta akcesoriów, m.in. dedykowane czapki z daszkiem i zimowe oraz specjalne edycje piłek dostępne w różnych rozmiarach.



Przyjemność gry w nowej koszulce sygnowanej przez adidas będą mieli nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy rezerw, drużyny występującej w Centralnej Lidze Juniorów oraz adepci Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i Legia Soccer Schools.

Hasło kampanii promocyjnej brzmi „Legia Warszawa. #ZawszeMocniej.”, a jej twarzami są piłkarze Legii - Miroslav Radović oraz Artur Jędrzejczyk. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się na warszawskich ulicach, w domach kibiców oraz na stadionie przy ul. Łazienkowskiej. Historia prezentuje kibiców, drużynę, stadion, czyli elementy, które wspólnie tworzą wyjątkowość Legii i jej już ponad 100-letnią historię. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty o długości: 8, 30 i 60 sekund, które będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w kinie, internecie oraz we własnych kanałach Legii w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Kampania będzie prowadzona również w warszawskim metrze, na tablicach outdoorowych, przystankach komunikacji miejskiej, a także na autobusach. 



W promocję nowych koszulek meczowych włączył się również Sponsor Główny Legii, Fortuna zakłady bukmacherskie, która przeprowadzi akcję #SięgnijPoFortunę.

Nowe koszulki, domowa i wyjazdowa, będą dostępne w sklepie stacjonarnym i internetowym od 1 lipca, w cenie 249 zł.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Seksowna Marta Wierzbicka wystąpiła w sesji bielizny

Marta Wierzbicka rok temu wystąpiła w rozbieranej sesji dla Playboya. Tym razem seksowna polska aktorka wzięła udział w wiosenno-letniej sesji zmysłowej bielizny i strojów kąpielowych, która odbyła się w słonecznej Toskanii Trzeba przyznać, że zaledwie 23-letnia blond piękność z serialu "Na Wspólnej" w nowej odsłonie wygląda zjawiskowo. A jeszcze niedawno młoda aktorka wstydziła się pokazywać swojego ciała i nie była zadowolona ze swojego dużego biustu, o czym mówiła w programie "Kuba Wojewódzki".  Obecnie, to się zmieniło i urodziwa celebrytka pozbyła się kompleksów, prowadzi swojego bloga i jak mówi korzysta ze swojego życia, a już wkrótce zobaczymy ją w kolejnej edycji programu "Taniec z Gwiazdami". Jej partnerem w tańcu będzie Łukasz Czarnecki. Jak pisze o sobie aktorka "robię w życiu tylko to co lubię czyli; śpię, jem, maluję i piszę bloga." Niedawno Marta Wierzbicka została ambasadorką marki Dalia, producenta eksk...

Izabella Krzan z koroną Miss Polonia 2016

Za nam finał konkursu Miss Polonia 2016,  w którym po koronę najpiękniejszej Polki sięgnęła pochodząca z Olsztyna kandydatka z numerem 20, Izabella Krzan. Tegoroczna impreza odbyła się  w Hotelu Narvil Conference & Spa, a o tytuł Miss Polonia walczyło 20 pięknych kobiet z całej Polski Fot. Miss Polonia/Facebook Tytuł I Wice Miss Polonia 2016 powędrował do 21-letniej kandydatki z numerem 9, Dominiki Szymańskiej z Bydgoszczy, a II Wice Miss Polonia 2016 została pochodząca z Bukowna kandydatka z numerem 16, 20-letnia Katarzyna Szklarczyk. Kasia jest studentką I roku weterynarii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i brązową medalistką Mistrzostw Polski Kadetek w piłce siatkowej. Z kolei Dominika jest studentką drugiego roku prawa, a w przyszłości chciałaby zostać adwokatem. W wolnym czasie I Wice Miss uprawia sport i spotyka się z przyjaciółmi, a wśród jej zainteresowań są kryminalistyka i podróże. Fot. Izabella Krzan/...

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...