Przejdź do głównej zawartości

Rzut Anity Włodarczyk wart 3 mln złotych

Z obliczeń „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że informacje medialne na temat rekordowego rzutu Anity Włodarczyk zapewniły jej promocję o wartości blisko 3 mln złotych

Dynamiczny skok popularności medialnej miotaczki Skry Warszawa i reprezentacji Polski zaczął się w sobotę 1 sierpnia, kiedy to jednym rzutem pobiła rekord świata i uzyskała wynik, nieosiągalny dotychczas dla żadnej kobiety - 81,08 metrów. Tylko na przełomie trzech dni – od 1 do 3 sierpnia na temat jej sukcesu dziennikarze opublikowali 554 informacji. Połowa z nich pochodziła ze źródeł internetowych, 23 proc. z telewizji, 15 proc. z prasy i najmniej, bo 12 proc. - z radia.


Wykres 1. Liczba publikacji na temat Anity Włodarczyk w podziale na media - opublikowane w dniach 1-3.08.2015 r.

Sukces sportowy przełożył się także na promocję w mediach. Ekwiwalent reklamowy materiałów nawiązujących do Włodarczyk wyniósł aż 2,99 mln złotych. Dokładnie tyle sponsorzy sportsmenki musieliby wydać, gdyby chcieli wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych.

Fani na Facebooku zareagowali z opóźnieniem

Informacje odnośnie rzutu najlepszej polskiej miotaczki zdecydowanie najczęściej pojawiły się na portalu Marka Zuckerberga – w ciągu trzech dni łącznie aż 3,1 tys. wzmianek. Jednak najwięcej materiałów opublikowano dopiero 2 sierpnia, czyli dzień po ustanowieniu rekordu.

Z kolei użytkownicy Twittera byli mniej aktywni (732 wzmianki), ale zareagowali natychmiastowo. Największa liczba publikacji dotyczyła 1 sierpnia. Tylko tego dnia o Włodarczyk wspomniano w 497 twittach.


Wykres 2. Zmiany w czasie ukazywania się publikacji na Facebooku i Twitterze na temat Anity Włodarczyk w dniach 1-3.08.2015 r.  


źródło : PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...

Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej już w czerwcu

16 czerwca rozpoczną się Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej, których gospodarzem jest Polska. Mecz będą odbywały się na stadionach w Kielcach, Lublinie, Gdyni, Bydgoszczy, Krakowie i w Tychach Na początku czekają nas dwa spotkania w Grupie A, w której w Piątek 16 czerwca Szwecja U-21 zmierzy się z Anglią U-21 w Kielcach, o godz. 18:00, a Reprezentacja Polski U-21 powalczy ze Słowacją U-21 o godzinie 20:45 w Lublinie W sobotę, 17 czerwca  w Grupie B Portugalia U-21 zagra z Serbia U-21 o godz. 18:00 w Gdyni, a Bydgoszczy zmierzą się Reprezentacja Hiszpanii U-21- Macedonią U-21  o godzinie 20:45 W niedzielę, 18 czerwca w Grupie C Niemcy U-21 zagrają z Czechami U-21 w Tychach o godz. 18:00, a w Krakowie Dania U-21 zmierzy się z Włochami U-21 o godz. 20:45. Zobacz Miasta Gospodarzy Euro U21 Polska 2017: