Emirates, linie łączące ludzi i ich piłkarskie pasje, oraz Arabian Gulf League ogłosiły podpisanie trzyletniej umowy wartej ponad 25 mln złołtych, na podstawie której Emirates zostaną oficjalnym partnerem i przewoźnikiem ligi. Umowa stanowi wyraz nieustannego zaangażowania linii w rozwój piłki nożnej i budowanie więzi z kibicami 14 drużyn, które grają w jedynej zawodowej lidze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Sponsoring zawsze stanowił podstawowy element naszej strategii marketingowej. Dzięki finansowaniu i wspieraniu grona zespołów piłkarskich z całego świata i popularnych turniejów, możemy zapraszać duże kluby do udziału w wyjątkowych zawodach na terenie ZEA i tym samym przybliżać je kibicom. Dzięki naszej nowej umowie partnerskiej z Arabian Gulf League będziemy mieli jeszcze większe możliwości działania na rzecz ligi zawodowej Zjednoczonych Emiratów Arabskich, wykorzystując okazje do nawiązania kontaktu między lokalnymi klubami i drużynami piłkarskimi z całego świata – tak skomentował podpisanie nowej umowy Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.
Współpraca z Arabian Gulf League stanowi dla nas szansę na dotarcie do kibiców piłkarskich w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Dzięki nowemu partnerowi będziemy mieli tu jeszcze większą rolę do odegrania, jednocząc kibiców piłkarskich wokół ich pasji, a także zapewnimy niezwykłe możliwości i doświadczenia współpracując z różnorodną grupą lokalnych klubów. Ponadto chcemy użyczyć lidze naszego wizerunku, aby wzmocnić jej pozycję jednej z najszybciej rozwijających się lig w Azji i wesprzeć jej wizję stworzenia zaplecza, dzięki któremu ZEA zacznie odnosić piłkarskie sukcesy na arenie międzynarodowej. To z kolei jeszcze bardziej ugruntuje status ZEA jako światowego ośrodka sportowego i gospodarza wydarzeń w sporcie zawodowym – powiedział Szejk Majid al Mualla, Emirates Divisional Senior Vice President Commercial Operations, Centre.
Podpisana na trzy lata umowa sponsorska gwarantuje widoczność marki Emirates i przestrzeń reklamową na stadionach w czasie turnieju Arabian Gulf Super Cup, który rusza 15 sierpnia. Linie Emirates wykorzystają również możliwość reklamy podczas wszystkich 182 meczów w ramach rozgrywek Arabian Gulf League, 45 spotkań Arabian Gulf Cup i 26 meczów ligi U21 transmitowanych przez telewizję. Przewoźnik otrzyma także możliwość promocji marki podczas gry, a także uzyska inne prawa sponsorskie. Ponadto linie Emirates skorzystają z praw do promocji na platformach Arabian Gulf League w mediach cyfrowych i społecznościowych, a także poprowadzą uroczystą prezentację trofeum w czasie ostatnich spotkań ligi.
Arabian Gulf League działa w ramach Komitetu Ligi Zawodowej założonego w 2007 r. Organizacja ta ma na celu stworzenie ligi zawodowej zgodnie z przepisami Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC). Arabian Gulf League to jedyna zawodowa liga piłkarska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, oprócz niej każdego sezonu w kraju odbywają się turnieje Arabian Gulf Super Cup, Arabian Gulf Cup i rozgrywki ligi U21. Liga U21 promuje rozwój młodych, rodzimych talentów w ZEA.
Lista czołowych klubów, turniejów i prestiżowych wydarzeń kulturalnych sponsorowanych przez Emirates w dalszym ciągu rośnie. W samych Zjednoczonych Emiratach Arabskich przewoźnik każdego roku sponsoruje ponad 40 inicjatyw i wydarzeń sportowych.
Piłka nożna pozostaje jedną z najbardziej wyróżnionych dyscyplin w sponsorskim portfolio Emirates. Świadczy o tym stały patronat przewoźnika nad największymi potęgami w klubowej piłce nożnej i najważniejszymi turniejami – logo Emirates trafiło na koszulki najlepszych klubów w Europie i na świecie, takich jak AC Milan, Real Madryt, Paris Saint-Germain, Hamburger SV, Benfica Lizbona, Cosmos Nowy Jork czy Arsenal Londyn; w przypadku tego ostatniego linie są również sponsorem tytularnym obiektu, na którym drużyna rozgrywa swoje mecze – Emirates Stadium. Ponadto Emirates są także oficjalnym przewoźnikiem greckiego klubu Olympiacos. W rodzimym kraju linie finansują szkółki piłkarskie Arsenalu w Dubaju, gdzie w ramach współpracy Emirates i londyńskiego klubu dzieci uczą się „grać jak Kanonierzy” pod okiem licencjonowanych trenerów UEFA.
Niedawno przewoźnik został także sponsorem tytularnym turnieju Emirates FA Cup. Linie Emirates są również oficjalnym przewoźnikiem i partnerem Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC) i przysługują im prawa sponsorskie do wszystkich rozgrywek organizacji, w tym Azjatyckiej Ligi Mistrzów, Pucharu AFC i turnieju AFC Challenge Cup, a także szeregu zawodów dla klubów kobiecych i młodzieżowych.
Komentarze
Prześlij komentarz