Przejdź do głównej zawartości

Linie Emirates podpisują wartą ponad 25 milionów złotych umowę z Arabian Gulf League

Emirates, linie łączące ludzi i ich piłkarskie pasje, oraz Arabian Gulf League ogłosiły podpisanie trzyletniej umowy wartej ponad 25 mln złołtych, na podstawie której Emirates zostaną oficjalnym partnerem i przewoźnikiem ligi. Umowa stanowi wyraz nieustannego zaangażowania linii w rozwój piłki nożnej i budowanie więzi z kibicami 14 drużyn, które grają w jedynej zawodowej lidze Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Sponsoring zawsze stanowił podstawowy element naszej strategii marketingowej. Dzięki finansowaniu i wspieraniu grona zespołów piłkarskich z całego świata i popularnych turniejów, możemy zapraszać duże kluby do udziału w wyjątkowych zawodach na terenie ZEA i tym samym przybliżać je kibicom. Dzięki naszej nowej umowie partnerskiej z Arabian Gulf League będziemy mieli jeszcze większe możliwości działania na rzecz ligi zawodowej Zjednoczonych Emiratów Arabskich, wykorzystując okazje do nawiązania kontaktu między lokalnymi klubami i drużynami piłkarskimi z całego świata – tak skomentował podpisanie nowej umowy Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.
Współpraca z Arabian Gulf League stanowi dla nas szansę na dotarcie do kibiców piłkarskich w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Dzięki nowemu partnerowi będziemy mieli tu jeszcze większą rolę do odegrania, jednocząc kibiców piłkarskich wokół ich pasji, a także zapewnimy niezwykłe możliwości i doświadczenia współpracując z różnorodną grupą lokalnych klubów. Ponadto chcemy użyczyć lidze naszego wizerunku, aby wzmocnić jej pozycję jednej z najszybciej rozwijających się lig w Azji i wesprzeć jej wizję stworzenia zaplecza, dzięki któremu ZEA zacznie odnosić piłkarskie sukcesy na arenie międzynarodowej. To z kolei jeszcze bardziej ugruntuje status ZEA jako światowego ośrodka sportowego i gospodarza wydarzeń w sporcie zawodowym – powiedział Szejk Majid al Mualla, Emirates Divisional Senior Vice President Commercial Operations, Centre.

Podpisana na trzy lata umowa sponsorska gwarantuje widoczność marki Emirates i przestrzeń reklamową na stadionach w czasie turnieju Arabian Gulf Super Cup, który rusza 15 sierpnia. Linie Emirates wykorzystają również możliwość reklamy podczas wszystkich 182 meczów w ramach rozgrywek Arabian Gulf League, 45 spotkań Arabian Gulf Cup i 26 meczów ligi U21 transmitowanych przez telewizję. Przewoźnik otrzyma także możliwość promocji marki podczas gry, a także uzyska inne prawa sponsorskie. Ponadto linie Emirates skorzystają z praw do promocji na platformach Arabian Gulf League w mediach cyfrowych i społecznościowych, a także poprowadzą uroczystą prezentację trofeum w czasie ostatnich spotkań ligi.
Arabian Gulf League działa w ramach Komitetu Ligi Zawodowej założonego w 2007 r. Organizacja ta ma na celu stworzenie ligi zawodowej zgodnie z przepisami Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC). Arabian Gulf League to jedyna zawodowa liga piłkarska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, oprócz niej każdego sezonu w kraju odbywają się turnieje Arabian Gulf Super Cup, Arabian Gulf Cup i rozgrywki ligi U21.  Liga U21 promuje rozwój młodych, rodzimych talentów w ZEA.
Lista czołowych klubów, turniejów i prestiżowych wydarzeń kulturalnych sponsorowanych przez Emirates w dalszym ciągu rośnie. W samych Zjednoczonych Emiratach Arabskich przewoźnik każdego roku sponsoruje ponad 40 inicjatyw i wydarzeń sportowych.

Piłka nożna pozostaje jedną z najbardziej wyróżnionych dyscyplin w sponsorskim portfolio Emirates. Świadczy o tym stały patronat przewoźnika nad największymi potęgami w klubowej piłce nożnej i najważniejszymi turniejami – logo Emirates trafiło na koszulki najlepszych klubów w Europie i na świecie, takich jak AC Milan, Real Madryt, Paris Saint-Germain, Hamburger SV, Benfica Lizbona, Cosmos Nowy Jork czy Arsenal Londyn; w przypadku tego ostatniego linie są również sponsorem tytularnym obiektu, na którym drużyna rozgrywa swoje mecze – Emirates Stadium. Ponadto Emirates są także oficjalnym przewoźnikiem greckiego klubu Olympiacos. W rodzimym kraju linie finansują szkółki piłkarskie Arsenalu w Dubaju, gdzie w ramach współpracy Emirates i londyńskiego klubu dzieci uczą się „grać jak Kanonierzy” pod okiem licencjonowanych trenerów UEFA.
Niedawno przewoźnik został także sponsorem tytularnym turnieju Emirates FA Cup. Linie Emirates są również oficjalnym przewoźnikiem i partnerem Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC) i przysługują im prawa sponsorskie do wszystkich rozgrywek organizacji, w tym Azjatyckiej Ligi Mistrzów, Pucharu AFC i turnieju AFC Challenge Cup, a także szeregu zawodów dla klubów kobiecych i młodzieżowych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od teraz na zawsze, czyli romantyczna historia Niny i Hugo. Zobacz trailer filmu

Co się stanie gdy porzucona na ślubnym kobiercu Nina, by zapomnieć o tym co ją spotkało wyruszy z jej przyjacielem z dzieciństwa na wyspę Mauritius, na której miała spędzić miesiąc miodowy ze swoim przyszłym mężem? Komedia produkcji RPA z 2016 roku Od teraz na zawsze (Vir Altyd) nakręcona przez Jaco Smit na podstawie scenariusza Ivana Botha i DonnaLee Roberts, którzy także zagrali w tym filmie główne role to ciepła i romantyczna opowieść o poszukiwaniu szczęścia, radości życia i o tym, co jest w życiu najważniejsze. A jej głównie bohaterowie Hugo i Nina podczas tej podróży odkrywają, że młodzieńcze uczucie nie wygasło. Jak się zakończy idylla przekonacie się oglądając ten film. By was do tego zachęcić zobaczcie trailer. Zobacz trailer filmu Od teraz na zawsze:

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański...

Już w Sobotę wystartuje Roztańczony PGE Narodowy 2018

22 września, w Sobotę wystartuje najbardziej roztańczona impreza w Polsce - Roztańczony PGE Narodowy 2018 na której wystąpi wiele gwiazd muzyki tanecznej z zagranicy i Polski, wśród nich m.in. Shanguy, Sabrina, Londonbeat, Cleo, grupa Boys oraz Zenon Martyniuk z zespołem Akcent Będzie to kolejna edycja tej imprezy. Poprzednia zakończyła się wielkim sukcesem, bo w Warszawie na Stadionie PGE Narodowy, który jest oficjalną areną piłkarskiej reprezentacji Polski i Euro 2018 przy rytmach muzyki dance i disco bawiło się wielu sympatyków tych rytmów, a przed telewizorem zasiadła rekordowa publiczność. W Sobotę imprezie wezmą udział m.in. autorzy hitu hit I've been thinking about you, zespół Londonbeat, Sabrina, która podbiła świat przebojem Boys, Boys, Boys oraz Shanguy, który wylansował przebój La Louze. Zobacz teledysk Sabriny do wielkiego hitu Boy, Boys, Boys: Polskę reprezentować będzie Cleo, Filip Lato, Zenon Martyniuk z zespołem Akcent, Sławomir,  Boys,  Lon...