Media oraz internauci oszaleli po informacji o ciąży Anny Lewandowskiej. Od wczoraj ukazało się na ten temat ponad 2,6 tys. doniesień, a ekwiwalent reklamowy najsłynniejszej polskiej pary sportowców wzrósł o 3,5 mln złotych – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”
Wczoraj Robert Lewandowski zdradził światu, że zostanie ojcem. Sportowiec zdobył bramkę zapewniającą Bayernowi wygraną z Atletico, a następnie wsunął piłkę pod koszulkę i wykonał gest przywodzący na myśl smoczek. Informacje o ciąży znalazły potwierdzenie także na Facebooku - i to zarówno na profilu Roberta Lewandowskiego, jak i jego żony Anny. Ten news rozbudził internautów i media. Posypały się komentarze fanów z gratulacjami. Firmy bukmacherskie przyjmują nawet zakłady na płeć potomka Lewandowskich.
Do godz. 12.00 opublikowano 592 materiałów w mediach tradycyjnych - prasie, RTV i na portalach internetowych. Najczęściej o radosnej nowinie informują portale (521), a następnie prasa (45), radio i tv (łącznie 26).
W social media także zawrzało. Wczoraj internauci podzielili się tą informacją w 877 wpisach i komentarzach. Natomiast dzisiaj do godz. 12.00 na Facebooku, Twitterze, YouTubie, Instagramie, blogach i forach społecznościowych ukazało się 1100 wzmianek. Użytkownicy mediów najczęściej gratulowali Lewandowskim na Facebooku (74 proc. przekazu) oraz na Twitterze (20 proc.).
Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Komentarze
Prześlij komentarz