Przejdź do głównej zawartości

Ciąża i marketing idą w parze – baby boom celebrytek

Na ciąży i macierzyństwie można sporo zarobić, a marketing ciążowy przeżywa prawdziwy rozkwit. Z którą przyszłą mamą najbardziej opłaca się współpracować markom? „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził popularność medialną dziesięciu topowych celebrytek polskich i zagranicznych spodziewających się dziecka

Zaangażowanie Anny Lewandowskiej w działania promocyjne marek parentingowych może się okazać doskonałą decyzją marketingową. Sportsmanka cieszyła się w 2016 r. największym zainteresowaniem polskich mediów spośród wszystkich analizowanych mam, a sama informacja o ciąży wywołała lawinę publikacji. Na jej temat w kontekście dziecka opublikowano 2,7 tys. materiałów. Żona piłkarza zgarnęła 71 proc. medialnego tortu. Miejsca na podium pod względem liczby materiałów zajęły także Natalia Kukulska (309 publikacji) i Natalie Portman (275).

Wyraźnie mniejszym powodzeniem rodzimych mediów cieszyły się Małgorzata Socha (154), Otylia Jędrzejczak (147), Janet Jackson (92) i Irina Shayk (69). Zestawienie zamykają Geri Halliwell (32), Ciara (30) i Anna Kerth (21). 

Wykres 1.  Liczba publikacji na temat ciąż celebrytek opublikowana w dniach 1.1.2016-31.12.2016 r. (prasa, internet, RTV)

Z analizy medialności w poszczególnych typach źródeł wynika, że na portalach internetowych i w prasie rozkład miejsc jest zbliżony. Dominują Lewandowska i Kukulska. Jednak w przypadku radia i telewizji dziennikarze najczęściej informowali o Lewandowskiej, a następnie o Otylii Jędrzejczak. 

Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” oszacowali także ekwiwalent reklamowy publikacji. Informacje na temat Anny Lewandowskiej osiągnęły największy AVE – na poziomie 35,4 mln zł. Oczko niżej znalazła się Natalie Portman z wynikiem 8,2 mln zł, a trzecią lokatę zajęła Otylia Jędrzejczak (3,6 mln zł). 

Wykres 2.  Szacunkowy ekwiwalent reklamowy materiałów na temat ciąż celebrytek opublikowanych w dniach 1.1.2016-31.12.2016 r. (prasa, internet, RTV)

Pojawianie się danej postaci na pierwszych stronach gazet to wypadkowa popularności oraz potencjału sprzedażowego w ocenie wydawców pism. Na okładkach czasopism najczęściej można było znaleźć informacje o spodziewanym dziecku Lewandowskiej, ale także Małgorzaty Sochy i Natalii Kukulskiej.

Przyszłe mamy w social media

W mediach społecznościowym prym wiodła także Lewandowska. Na jej temat w kontekście ciąży internauci opublikowali 6,7 tys. wzmianek. Dużą popularnością cieszyła się także Natalia Kukulska (3,5 tys.) i Małgorzata Socha (3,3 tys.). Internauci najrzadziej pisali o Geri Halliwell, Ciarze i Natalie Portman. 

Wykres 3.  Liczba publikacji na temat ciąż celebrytek opublikowanych w dniach 1.1.2016-31.12.2016 r. (social media)

Lewandowska nr 1


Anna Lewandowska jest zdecydowaną faworytką mediów. Najczęściej o sportsmance pojawiły się informacje na portalach Party.pl, Jastrzabpost.pl oraz Eska.pl. Natomiast w radiu dominowały Radio Zet i RMF FM, a w telewizji Superstacja i TVN24.

I choć 89 proc. przekazu na temat Lewandowskiej pochodził z www, to promocyjnie Ania najbardziej zyskała w prasie – aż 66 proc. AVE dotyczy właśnie gazet. Natomiast ekwiwalent reklamowy materiałów z portali internetowych to 9,9 mln.

Informacje opublikowane w kontekście żony Lewego wygenerowały dotarcie na poziomie 2,2 mld potencjalnych kontaktów.

źródło : PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Seksowne dziewczyny z KSW w rozbieranej sesji

KSW to nie tylko mieszane sztuki walki i zacięte pojedynki najlepszych fighterów mma, ale i piękne i seksowne dziewczyny. Zobaczcie jak wyglądała sesja Ring Girls KSW dla magazynu CKM Fot. You Tube/CKM/Ring Girls KSW Efekty pracy stylistów i fotografów w postaci rozebranych dziewczyn KSW już październikowym wydaniu magazynu CKM . Jak zapowiadają twórcy będzie na kogo popatrzeć. Wystarczy, że się przyjrzycie sesji z udziałem seksownych Ring Girls Federacji KSW. To właśnie te urodziwe dziewczyny wyprowadzają zawodników federacj KSW do ringu i chodzą dumnie po oktagonie prezentując kartę z numerem rundy i co najważniejsze uświetniają swoją obecnością widowiskowe gale KSW. I śmiało trzeba przyznać, że seksowne Ring Girls KSW wyglądają wspaniale i dziwi, że brylują podczas gal KSW i podbijają męskie serca, które oglądają walki mma. Zobacz Sesję Ring Girls KSW dla CKM: Przeczytaj także:  https://swiatimedia.blogspot.com/2015/01/seksowna-irina-shayk-czyli-pozna...

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...