Z okazji inauguracji pierwszych na kontynencie azjatyckim targów Consumer Electronics Show, po ulicach Szanghaju, w normalnym ruchu miejskim, jeździć będzie wożące dziennikarzy Audi A7 z systemem autonomicznej jazdy
Połączony z siecią internetową samochód przyszłości wyposażony w bogaty pakiet rozwiązań infotainment, innowacyjną koncepcję obsługi i informacji oraz innowacyjny system oświetlenia, jest centralnym punktem otwierającej wystawę prezentacji oraz stoiska czterech pierścieni.
Głównym założeniem odnoszącego ogromne sukcesy w Chinach koncernu Audi AG, jest przedstawienie na tamtejszym rynku rozwiązania Audi connect. Audi connect, dzięki wykorzystaniu standardu szybkiej transmisji danych LTE, daje możliwość połączenia auta z Internetem. Dopasowane do potrzeb rynków azjatyckich moduły LTE, Audi buduje wraz z firmą Huawei. Dzięki modułowi LTE, pasażerowie mogą przez hotspot WiFI z pokładu samochodu łączyć się z Internetem, wykorzystując swoje własne urządzenia mobilne. Specjalnie na chiński rynek przygotowano pakiet dopasowanych do wymagań tamtejszych kierowców usługi online, z których mogą oni bezpiecznie korzystać podczas jazdy, bez konieczności spoglądania na telefon komórkowy.
Audi phone box służy do wygodnego, indukcyjnego ładowania smartfona. Nowością w pakiecie systemów infotainment Audi Q7 jest także dźwięk 3D. Przestrzenne odbieranie dźwięku poszerzają dodatkowe głośniki systemów muzycznych firm Bose lub Bang & Olufsen.
Kolejną innowacją jest stworzony z myślą o używaniu w aucie Audi tablet, który swoją premierę miał również w nowym modelu Q7. Tablet łączy się bezprzewodowo (WLAN) z systemem MMI Navigation plus i można go używać również poza samochodem. Pakiet napisanego specjalnie dla Chin oprogramowania - przeglądarkę internetową i sklep z aplikacjami – stworzył nowy partner Audi, firma Baidu. Nowatorskie sterowanie funkcjami Audi tableta gestami, pozwala na przyjęcie zrelaksowanej pozycji podczas pracy z tym urządzeniem.
Jeśli chodzi o program autonomicznej jazdy, Audi jest w czołówce firm samochodowych prowadzących badania w tej dziedzinie. Koncern zakłada, że w kolejnych latach będzie krok po kroku wprowadzać tę kluczową technikę do produkcji seryjnej. Na targach CES Asia cztery pierścienie pokazują przykład rozwiązania będącego emanacją najwyższego szczebla rozwoju technicznego autonomicznej jazdy, czyli Audi A7 Sportback piloted driving concept. Dziennikarze będą mieli niepowtarzalną okazję przejechania tym pojazdem ok. 15 kilometrów w regularnym, szanghajskim ruchu ulicznym.
Pierwsze na kontynencie azjatyckim targi CES odbędą się od 25 do 27 maja 2015 r. Ich organizatorem jest Consumer Electronics Association, firmujące również coroczne targi CES w amerykańskim Las Vegas. Audi, już od roku 2010 jest stałym, jednym z najważniejszych wystawców na CES. Wielokrotnie przedstawiciele koncernu mieli zaszczyt wygłaszać inauguracyjne przemowy i prezentacje. Również podczas pierwszych targów CES Asia, przyjemność ta przypadnie prezesowi zarządu Audi AG, Rupertowi Stadlerowi, a wspomagać go będą prof. dr Ulrich Hackenberg odpowiedzialny za rozwój techniczny koncernu oraz szef sprzedaży i marketingu Audi AG Luca de Meo.
We własnym, pekińskim centrum badań i rozwoju, już od roku 2013, inżynierowie Audi pracują nad rozwiązaniami dopasowanymi do rynków azjatyckich. Będące integralnym elementem światowej sieci rozwoju Audi R&D Center, ściśle współpracuje ze wszystkimi działami rozwoju technicznego w Ingolstadt. Dzięki lokalizacji w chińskiej stolicy, pracujący tam naukowcy znajdują się w samym centrum najważniejszego dla Audi rynku.
Audi phone box służy do wygodnego, indukcyjnego ładowania smartfona. Nowością w pakiecie systemów infotainment Audi Q7 jest także dźwięk 3D. Przestrzenne odbieranie dźwięku poszerzają dodatkowe głośniki systemów muzycznych firm Bose lub Bang & Olufsen.
Kolejną innowacją jest stworzony z myślą o używaniu w aucie Audi tablet, który swoją premierę miał również w nowym modelu Q7. Tablet łączy się bezprzewodowo (WLAN) z systemem MMI Navigation plus i można go używać również poza samochodem. Pakiet napisanego specjalnie dla Chin oprogramowania - przeglądarkę internetową i sklep z aplikacjami – stworzył nowy partner Audi, firma Baidu. Nowatorskie sterowanie funkcjami Audi tableta gestami, pozwala na przyjęcie zrelaksowanej pozycji podczas pracy z tym urządzeniem.
Jeśli chodzi o program autonomicznej jazdy, Audi jest w czołówce firm samochodowych prowadzących badania w tej dziedzinie. Koncern zakłada, że w kolejnych latach będzie krok po kroku wprowadzać tę kluczową technikę do produkcji seryjnej. Na targach CES Asia cztery pierścienie pokazują przykład rozwiązania będącego emanacją najwyższego szczebla rozwoju technicznego autonomicznej jazdy, czyli Audi A7 Sportback piloted driving concept. Dziennikarze będą mieli niepowtarzalną okazję przejechania tym pojazdem ok. 15 kilometrów w regularnym, szanghajskim ruchu ulicznym.
Pierwsze na kontynencie azjatyckim targi CES odbędą się od 25 do 27 maja 2015 r. Ich organizatorem jest Consumer Electronics Association, firmujące również coroczne targi CES w amerykańskim Las Vegas. Audi, już od roku 2010 jest stałym, jednym z najważniejszych wystawców na CES. Wielokrotnie przedstawiciele koncernu mieli zaszczyt wygłaszać inauguracyjne przemowy i prezentacje. Również podczas pierwszych targów CES Asia, przyjemność ta przypadnie prezesowi zarządu Audi AG, Rupertowi Stadlerowi, a wspomagać go będą prof. dr Ulrich Hackenberg odpowiedzialny za rozwój techniczny koncernu oraz szef sprzedaży i marketingu Audi AG Luca de Meo.
We własnym, pekińskim centrum badań i rozwoju, już od roku 2013, inżynierowie Audi pracują nad rozwiązaniami dopasowanymi do rynków azjatyckich. Będące integralnym elementem światowej sieci rozwoju Audi R&D Center, ściśle współpracuje ze wszystkimi działami rozwoju technicznego w Ingolstadt. Dzięki lokalizacji w chińskiej stolicy, pracujący tam naukowcy znajdują się w samym centrum najważniejszego dla Audi rynku.
Komentarze
Prześlij komentarz