Przejdź do głównej zawartości

Jennifer Aniston znów na pokładzie Emirates

Laureatka Złotego Globu i nagrody Emmy Jennifer Aniston gwiazdą nowej kampanii reklamowej Emirates

Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej najlepszej linii lotniczej na świecie*.

Utrzymana w podobnym, żartobliwym tonie reklama stanowi kontynuację pierwszego spotu Emirates z udziałem Aniston wyemitowanego w zeszłym roku, który zyskał olbrzymi rozgłos i szybko stał się wiralową sensacją.

Zdobywczyni Złotego Globu i Emmy znów czaruje na ekranie swoją osobowością i stylem z nutą humoru, promując samolot A380. W reklamie Jennifer zaprzyjaźnia się z Cooperem – pełnym energii chłopcem, którego zastaje bawiącego się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates, zaraz po wyjściu spod prysznica Shower Spa. Dwójka zaczyna rozmawiać i nawiązuje nić porozumienia, przechadzając się po kabinie klasy biznes i salonie pokładowym Emirates. Siedząc na schodach między dolnym i górnym pokładem, Cooper wyjawia Jennifer, że w przyszłości chciałby zostać pilotem A380. Mówiąc to, pokazuje swój model A380 Emirates. W klasie ekonomicznej na Coopera czekają już zdumieni rodzice, a Jennifer postanawia potowarzyszyć rodzinie, oglądając wspólnie z chłopcem film w systemie rozrywki pokładowej ice. Na końcu reklamy widzimy mamę Coopera, która zamieniła się miejscami z Jennifer i teraz odpoczywa w prywatnej kabinie gwiazdy Hollywood.

Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand Emirates, tłumaczy: – Rok temu, gdy ruszyła nasza pierwsza kampania z udziałem Jennifer Aniston, oddźwięk przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej.

Zostaliśmy zasypani prośbami od osób, które chciały zobaczyć Jennifer w kolejnej reklamie. Aniston cechuje ponadczasowy, uniwersalny urok – jest wyrafinowana, a zarazem bezpretensjonalna, zatem doskonale wpisuje się w wartości naszej marki. Nowa reklama idealnie oddaje radość, spontaniczność i komfort podróży z Emirates i jesteśmy przekonani, że widzowie zapamiętają ją na długo, podobnie jak pierwszą – dodaje Boutros.



Spot wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Scenariusz i koncepcję kreatywną reklamy opracował Buckley we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates odpowiedzialnym za reklamę, a jej współproducentem została firma WPP Group.

Spot można obejrzeć w naszym serwisie, na stronie Emirates oraz na profilu przewoźnika na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Fani mogą dołączyć do dyskusji, dodając w komentarzach hasztag #JensBack.



* 2016 Skytrax World Airline



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański...

Seksowne dziewczyny z KSW w rozbieranej sesji

KSW to nie tylko mieszane sztuki walki i zacięte pojedynki najlepszych fighterów mma, ale i piękne i seksowne dziewczyny. Zobaczcie jak wyglądała sesja Ring Girls KSW dla magazynu CKM Fot. You Tube/CKM/Ring Girls KSW Efekty pracy stylistów i fotografów w postaci rozebranych dziewczyn KSW już październikowym wydaniu magazynu CKM . Jak zapowiadają twórcy będzie na kogo popatrzeć. Wystarczy, że się przyjrzycie sesji z udziałem seksownych Ring Girls Federacji KSW. To właśnie te urodziwe dziewczyny wyprowadzają zawodników federacj KSW do ringu i chodzą dumnie po oktagonie prezentując kartę z numerem rundy i co najważniejsze uświetniają swoją obecnością widowiskowe gale KSW. I śmiało trzeba przyznać, że seksowne Ring Girls KSW wyglądają wspaniale i dziwi, że brylują podczas gal KSW i podbijają męskie serca, które oglądają walki mma. Zobacz Sesję Ring Girls KSW dla CKM: Przeczytaj także:  https://swiatimedia.blogspot.com/2015/01/seksowna-irina-shayk-czyli-pozna...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...