Przejdź do głównej zawartości

Jennifer Aniston znów na pokładzie Emirates

Laureatka Złotego Globu i nagrody Emmy Jennifer Aniston gwiazdą nowej kampanii reklamowej Emirates

Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej najlepszej linii lotniczej na świecie*.

Utrzymana w podobnym, żartobliwym tonie reklama stanowi kontynuację pierwszego spotu Emirates z udziałem Aniston wyemitowanego w zeszłym roku, który zyskał olbrzymi rozgłos i szybko stał się wiralową sensacją.

Zdobywczyni Złotego Globu i Emmy znów czaruje na ekranie swoją osobowością i stylem z nutą humoru, promując samolot A380. W reklamie Jennifer zaprzyjaźnia się z Cooperem – pełnym energii chłopcem, którego zastaje bawiącego się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates, zaraz po wyjściu spod prysznica Shower Spa. Dwójka zaczyna rozmawiać i nawiązuje nić porozumienia, przechadzając się po kabinie klasy biznes i salonie pokładowym Emirates. Siedząc na schodach między dolnym i górnym pokładem, Cooper wyjawia Jennifer, że w przyszłości chciałby zostać pilotem A380. Mówiąc to, pokazuje swój model A380 Emirates. W klasie ekonomicznej na Coopera czekają już zdumieni rodzice, a Jennifer postanawia potowarzyszyć rodzinie, oglądając wspólnie z chłopcem film w systemie rozrywki pokładowej ice. Na końcu reklamy widzimy mamę Coopera, która zamieniła się miejscami z Jennifer i teraz odpoczywa w prywatnej kabinie gwiazdy Hollywood.

Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand Emirates, tłumaczy: – Rok temu, gdy ruszyła nasza pierwsza kampania z udziałem Jennifer Aniston, oddźwięk przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej.

Zostaliśmy zasypani prośbami od osób, które chciały zobaczyć Jennifer w kolejnej reklamie. Aniston cechuje ponadczasowy, uniwersalny urok – jest wyrafinowana, a zarazem bezpretensjonalna, zatem doskonale wpisuje się w wartości naszej marki. Nowa reklama idealnie oddaje radość, spontaniczność i komfort podróży z Emirates i jesteśmy przekonani, że widzowie zapamiętają ją na długo, podobnie jak pierwszą – dodaje Boutros.



Spot wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Scenariusz i koncepcję kreatywną reklamy opracował Buckley we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates odpowiedzialnym za reklamę, a jej współproducentem została firma WPP Group.

Spot można obejrzeć w naszym serwisie, na stronie Emirates oraz na profilu przewoźnika na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Fani mogą dołączyć do dyskusji, dodając w komentarzach hasztag #JensBack.



* 2016 Skytrax World Airline



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...

Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej już w czerwcu

16 czerwca rozpoczną się Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej, których gospodarzem jest Polska. Mecz będą odbywały się na stadionach w Kielcach, Lublinie, Gdyni, Bydgoszczy, Krakowie i w Tychach Na początku czekają nas dwa spotkania w Grupie A, w której w Piątek 16 czerwca Szwecja U-21 zmierzy się z Anglią U-21 w Kielcach, o godz. 18:00, a Reprezentacja Polski U-21 powalczy ze Słowacją U-21 o godzinie 20:45 w Lublinie W sobotę, 17 czerwca  w Grupie B Portugalia U-21 zagra z Serbia U-21 o godz. 18:00 w Gdyni, a Bydgoszczy zmierzą się Reprezentacja Hiszpanii U-21- Macedonią U-21  o godzinie 20:45 W niedzielę, 18 czerwca w Grupie C Niemcy U-21 zagrają z Czechami U-21 w Tychach o godz. 18:00, a w Krakowie Dania U-21 zmierzy się z Włochami U-21 o godz. 20:45. Zobacz Miasta Gospodarzy Euro U21 Polska 2017: