Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital
Mimo dużej popularności zakupów w Internecie, wciąż wielu z nas kończy je na etapie przeniesienia towaru do koszyka, gdzie zostaje porzucony[1]. E-marketerzy prześcigają się w sposobach podniesienia współczynnika konwersji, stosując m.in. kampanie reklamowe w Internecie oraz działania SEO. Dlaczego jest on tak ważny? Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym więcej wizyt na stronie e-sklepu kończy się zakupem. Jakie działania podjąć zatem, aby był on jak najwyższy? Jak walczyć z tzw. „porzucanymi zakupami” w koszyku sklepu internetowego?
Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest optymalizacja konwersji oraz jak przygotować do niej swój biznes. Poznają 5 kroków do polepszenia konwersji na stronie, a także najczęściej popełniane błędy oraz dowiedzą się, jak ich uniknąć. W roli eksperta wystąpi Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji i konsultant biznesowy. Współpracowała z firmami takimi jak Lidl, STX Next oraz startupami – Qpony.pl oraz Bee Talents. Ma doświadczenie w tworzeniu marki produktu oraz marki pracodawcy. Zarządzała portfelem produktów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Obecnie tworzy i optymalizuje strony i sklepy internetowe w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary@ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.
[1] https://nowymarketing.pl/a/18953,michal-habrowski-revhunter-70-zakupow-w-sieci-konczy-sie-fiaskiem-w-postaci-porzuconego-koszyka-ale-mozna-z-tym-walczyc
Komentarze
Prześlij komentarz