Castrol odnowił ogólnoświatową umowę z firmą Jaguar Land
Rover, dotyczącą obsługi posprzedażnej samochodów, przedłużając trwającą
od wielu lat współpracę
„Obie strony
mają wspólny cel, a umowa pozwoli nam dostarczać innowacyjne produkty i co za tym idzie realne
korzyści dealerom i klientom Jaguar Land Rover” – skomentował Mark
Hodgson, dyrektor sprzedaży OEM Castrol.
Castrol i Jaguar Land Rover kooperują od ponad 20 lat, a od 11 są
partnerami technologicznymi. Dzięki nowej umowie obie firmy będą bliżej
współpracować w takich obszarach jak nowe technologie, dedykowane środki
smarne, obsługa posprzedażna, rynek wtórny oraz marketing.
Technologiczna strona kontraktu opiera się na ścisłej współpracy przy
tworzeniu środków smarnych. Przeznaczone do samochodów Jaguar Land
Rover oleje Castrol EDGE Professional będą opracowywane, tworzone i
testowane na prototypowych silnikach i skrzyniach biegów Jaguara i Land
Rovera przez specjalistów obu firm. Efektem będzie ograniczenie zużycie
paliwa, zmniejszenie emisji CO2 i lepsze osiągi.
Castrol będzie kontynuować dostawy środków smarnych na pierwsze
zalanie do fabryk Jaguar Land Rover. Na rynku wtórnym Jaguar Land Rover
rekomenduje wyłącznie stosowanie oleju Castrol EDGE Professional, który
będzie dostępny w sieci dealerskiej. Dzięki temu klienci mogą być pewni,
że w ich samochodzie będzie używany produkt dokładnie tej samej
jakości, co stosowany w fabryce. Castrol EDGE Professional to pierwszy
na świecie produkt z certyfikatem CO2 neutral. To najbardziej
wytrzymały olej Castrol, wzmocniony technologią Titanium FST™.
„Jako
wytwórcy produktów premium i liderzy innowacyjnych technologii, Castrol i
Jaguar Land Rover tworzą zgrany duet. Wierzymy, że nasza współpraca
osiągnie wyższy poziom, co pozwoli rozwijać się obu partnerom” – dodał
Mike Jones, dyrektor światowego marketingu OEM Castrol.
Castrol będzie wspierać także dealerów Jaguar Land Rover,
dostarczając im szeroką gamę produktów. Współpraca będzie opierać się na
wspólnym budowaniu marki, w tym także komunikacji na temat obopólnych
korzyści.
Fot: Od lewej: Mark Hodgson (dyrektor sprzedaży OEM Castrol), Rawdon
Glover (dyrektor światowego działu obsługi klienta Jaguar Land Rover),
Mike Jones (dyrektor światowego marketingu OEM Castrol)
Komentarze
Prześlij komentarz