E-biznes to kluczowy model współczesnego biznesu, służący do promowania firmy, jej towarów czy usług i odnoszenia sukcesu w biznesie. Dlatego warto zgłębiać jego tajniki, poszerzać swoją wiedzę, w oparciu o doświadczenia innych praktyków i twórców, którzy na e-biznesie się znają najlepiej
I właśnie z myślą o
tym postanowiłem stworzyć ranking Top 10 najlepszych książek z
e-biznesu po które powinien sięgnąć współczesny biznesmen i
osoba dopiero rozpoczynająca swoja przygodę z biznesem. Tym
bardziej, że ich tematyka dotyczy nie tylko relacji z klientem,
funkcjonowania mediów społecznościowych, copywritingu, innowacyjnych rozwiązań, ale i
kryptowalut oraz aplikacji mobilnych.
I co najważniejsze wśród wybranych przeze mnie pozycji znalazły się publikacje polskich oraz zagranicznych autorów. Są wśród nich m.in. Paweł Krzyworączka, autor m.in. książki 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Dariusz Puzyrkiewicz, autor Biblia copywritingu, Wayne Breitbarth, autor książki W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych oraz Ekaterina Walter, autorka książki Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka.
Top 10 najlepszych książek z e-biznesu
1. Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz
2. 70 sposobów na
rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie Paweł Krzyworączka
3. Jednym kliknięciem.
Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com Richard L.
Brandt
4. Twoja firma w social
mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich
przedsiębiorstw Marcin Żukowski
5. Sekrety Bitcoina i
innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski
Dominik Homa
6. Dostosuj się lub giń.
Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych Luiza Bachórzewska
7. Growth Hacker
Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie
rozszerzone Ryan Holiday
8. Metoda Lean Startup.
Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie
rynek Eric Ries
9. Myśl jak Zuck. Pięć
sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela
Facebooka Ekaterina Walter
10. W sieci korzyści.
Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych Wayne Breitbarth
Komentarze
Prześlij komentarz