Zastanawiasz się, jak budować osobistą markę w social media? To ta książka jest specjalnie dla Ciebie!
Nie zawsze sobie zdajemy z tego sprawę lub w ogóle nie jesteśmy świadomi z tego, że każdy z nas jest marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie i to niezależnie od tego kim jest, jak żyje i co robi. Dlatego Marcin Żukowski w książce "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego" postanowił pokazać ci jak ważny jesteś Ty i twoja marka i w jaki sposób możesz w skuteczny sposób tworzyć i zarządzać swoją marką tam gdzie się pojawiasz
Jak pisze Marcin Żukowski w książce, którą ci przedstawiam w tej chwili "Nieważne, ile masz lat. Nieważne, czy masz na utrzymaniu
rodzinę. Pracujesz na zmywaku, skończyłeś prawo i sprzedajesz
frytki, prowadzisz firmę, jesteś dyrektorem, inżynierem
czy nie skończyłeś liceum. Twoja sprawa. Chodzi właśnie
o Ciebie. O to, abyś uświadomił sobie swoją sytuację. Żebyś
kolejne dni przeżył świadomie, budując swoje życie zawodowe,
osobiste, społeczne w taki sposób, aby było to Twoje
życie, a nie zbiór elementów, których nie da się sklep w jeden
spójny obraz. Ten obraz nazywa się Twoją markę osobiste.
Jest unikalny i zależy tylko od Ciebie."
I dlatego już dziś warto, byś zadbał o swoją osobistą markę i budował ja świadomie, tworząc najlepszą wersję swojego siebie, a będąc świadomym tego, że sporo czasów spędzasz nie tylko w świecie realnym, ale i wirtualnym, korzystając z social mediów istotne jest, abyś pokazał się tam, jako wartościowa osoba , godna zaufania, kompetentna i co najważniejsze szanującą innych. Choćby dlatego, że czy to ci się podoba czy nie, jesteś cały czas oceniany przez innych ludzi, zarówno znajomych, jak i tych, których dopiero możesz poznać. I od tego jak się zachowujesz w mediach społecznościowych, co tam zamieszczasz, piszesz zależeć będzie Twoja przyszłość. Zarówno ta osobista, jak i zawodowa.
Pracodawcy wielokrotnie, bowiem sprawdzają przed zatrudnieniem kogoś, kim jest ta osoba, czy jest właściwą marką, by jej zaufać, zaoferować pracę. To samo dotyczy przyszłych współpracowników. Oni także chcą wiedzieć z kim przyjdzie im współpracować lub komu zaproponować współpracę. Podobnie jest z relacjami bardziej osobistymi i towarzyskimi w social media. Tu także musisz się pokazać z dobrej strony. Jak twierdzi autor, który jest ekspertem marketingu i social mediów internęt "To medium, które jest naszym przedłużeniem, a często jest po prostu nami." Co oznacza, jak dodaje, że ma wpływ na nas i dlatego nie jest tylko narzędziem do komunikacji, ale "tkanką komunikacyjna naszego życia".
I dlatego ważne byś w tej sferze, związanej w social media się odnalazł i podążał swoją drogą. Byś poznał samego siebie i pokazał się z jak najlepszej strony i był wiarygodny. Jak budować swoją osobistą markę i być w tym sobą, zachowując wiarygodność i swoją osobowość dowiesz się książki, "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego" autorstwa Marcina Żukowskiego, która ci polecam. Więcej o tej książce możesz się dowiedzieć tutaj.
Marcin Żukowski —
cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki
osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji
interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami
(m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX
Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych,
aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć
lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi
na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni
Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książki
„Twoja firma w social media”. Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl.
Komentarze
Prześlij komentarz