16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności
proklamowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia
i Rolnictwa (FAO). Ten szczególny dzień jest znakomitą okazją do
zwrócenia uwagi na globalny problem głodu i niedożywienia, z którym
walkę podejmuje także Unilever na czele z marką Knorr.
W swoich założeniach Światowy Dzień Żywności ma służyć zwiększaniu świadomości opinii publicznej dotyczącej globalnych problemów dystrybucji żywności oraz wzmocnieniu solidarnej walki z głodem, niedożywieniem i ubóstwem. Unilever aktywnie włącza się w te działania, prowadząc je całorocznie, nie tylko w związku z obchodzonych 16 października Światowym Dniem Żywności.
Żywność dla potrzebujących
Marki spożywcze z portfolio Unilever włączają się w te działania, przekazując produkty organizacjom zajmującym się ich dystrybucją wśród potrzebujących.
Przykładowo w 2014 roku nastąpiło przekazanie aż 18 ton produktów marki Amino do Federacji Polskich Banków Żywności, której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w Polsce. Przedmiotem darowizny były zupy i sosy suche marki Amino - ponad 22 tysiące kartonów produktów o imponującej łącznej wadze 18 ton. Produkty marki Amino trafiły do 3 Banków Żywności: w Tarnobrzegu, Nowych Bielicach i we Wrocławiu.
Natomiast w 2015 roku marka Knorr przekazała aż 10 ton żywności do Banku Żywności SOS w Warszawie. One również trafiły do osób potrzebujących, zmagających się z problemem ubóstwa i niedożywienia.
Życie w sposób zrównoważony
W 2010 roku Unilever ogłosiła swój globalny Plan Życie w sposób zrównoważony, który jest zbiorem ambitnych celów związanych z wdrażaniem zrównoważonego modelu biznesowego. W jego ramach Unilever zobowiązała się do:
Każdy, kto również chciałby przyłączyć się do walki z głodem na świecie, może to zrobić, korzystając ze strony: www.wfp.org/shareameal.
W swoich założeniach Światowy Dzień Żywności ma służyć zwiększaniu świadomości opinii publicznej dotyczącej globalnych problemów dystrybucji żywności oraz wzmocnieniu solidarnej walki z głodem, niedożywieniem i ubóstwem. Unilever aktywnie włącza się w te działania, prowadząc je całorocznie, nie tylko w związku z obchodzonych 16 października Światowym Dniem Żywności.
Żywność dla potrzebujących
Marki spożywcze z portfolio Unilever włączają się w te działania, przekazując produkty organizacjom zajmującym się ich dystrybucją wśród potrzebujących.
Przykładowo w 2014 roku nastąpiło przekazanie aż 18 ton produktów marki Amino do Federacji Polskich Banków Żywności, której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w Polsce. Przedmiotem darowizny były zupy i sosy suche marki Amino - ponad 22 tysiące kartonów produktów o imponującej łącznej wadze 18 ton. Produkty marki Amino trafiły do 3 Banków Żywności: w Tarnobrzegu, Nowych Bielicach i we Wrocławiu.
Natomiast w 2015 roku marka Knorr przekazała aż 10 ton żywności do Banku Żywności SOS w Warszawie. One również trafiły do osób potrzebujących, zmagających się z problemem ubóstwa i niedożywienia.
Życie w sposób zrównoważony
W 2010 roku Unilever ogłosiła swój globalny Plan Życie w sposób zrównoważony, który jest zbiorem ambitnych celów związanych z wdrażaniem zrównoważonego modelu biznesowego. W jego ramach Unilever zobowiązała się do:
- poprawy zdrowia i samopoczucia ponad 1 miliarda osób,
- zmniejszenia wpływu na środowisko o połowę,
- polepszania warunków bytowych milionów ludzi.
Każdy, kto również chciałby przyłączyć się do walki z głodem na świecie, może to zrobić, korzystając ze strony: www.wfp.org/shareameal.
Komentarze
Prześlij komentarz