21 stycznia odbyła się premiera nowego utworu Radzimira Dębskiego – „3 cities”. Kompozytor
i producent muzyczny, Radzimir Dębski, stworzył go w ramach projektu
#SłuchajMiasta, któremu patronuje Wyborowa. To, co połączyło JIMKA i
markę Wyborowa to fascynacja nocnym życiem trzech metropolii – Warszawy,
Paryża i Nowego Jorku. Efektem tej współpracy jest utwór oraz klip „3
cities” i limitowana edycja wódki Wyborowa, sygnowana symbolami trzech
miast
Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy – Warszawę,
Paryż i Nowy Jork – w jednym temacie muzycznym, w utworze „3 cities”.
Jak sam przyznaje: „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po
zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie
zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze.”
Każde z tych miast, ma w sobie coś wyjątkowego, co fascynuje i
przyciąga. Nowy Jork tempo, w którym żyją jego mieszkańcy; Paryż,
nonszalancję i dyskrecję wąskich uliczek; Warszawa mieszankę pamięci z
przyszłością – z tym charakterystycznym, lekkim bałaganem, który nas
ukształtował i sprawia, że jesteśmy tacy a nie inni.
Mieszanka pobudzająca zmysły
Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego
smaku. Jak tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager,
Wyborowa Pernod Ricard: „Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym
świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę,
który – podobnie jak my – nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą.
Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i
międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który
zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania
miejskiego stylu życia”.
Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu JIMKA oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – butelki sygnowane symbolami trzech miast – warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu „3 cities” oraz podpisem Radzimira Dębskiego. Nowe produkty dostępne są w handlu nowoczesnym oraz tradycyjnym. Na tych, którzy kochają muzyczne doznania czeka natomiast teledysk do najnowszego utworu JIMKA. Aby go obejrzeć wystarczy wejść na stronę internetową projektu www.sluchajmiasta.pl, fanpage Radzimira Dębskiego na Facebooku lub na oficjalny profil marki Wyborowa.
#SłuchajMiasta i wygrywaj nagrody
#SłuchajMiasta to prawdziwe święto dla fanów muzyki. W ramach
tegorocznego projektu marka Wyborowa zorganizuje koncert z udziałem
Radzimira Dębskiego. Już na początku lutego fani JIMKA będą mogli
powalczyć o wejściówki na jego ekskluzywny koncert. Dodatkowo, co
tydzień 20 osób będzie miało szansę wygrać ubrania z limitowanej kolekcji Jacoba.
Szczegóły na stronie projektu www.sluchajmiasta.pl!
Żródło:Infowire/Pernod Ricard
Przeczytaj także: Europejski Kongres Gospodarczy po raz ósmy zagości w Katowicach
Komentarze
Prześlij komentarz