Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014 po raz kolejny została ambasadorką marki obuwniczej Nessi-czytamy w oficjalnym w komunikacie tej firmy
Jak czytamy w komunikacie Największą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej
skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i
skutecznie wykorzystała polska marka obuwnicza Nessi, która zaangażowała
Miss Polski 2014 do kampanii wizerunkowej kolekcji na sezon jesień
2015/zima 2016, a potem wypuściła na rynek linię butów wizytowych „Nessi
by Ewa Mielnicka”. Marka jest na tyle zadowolona ze współpracy , że
zaangażowała dotychczasową ambasadorkę na kolejny sezon aktywnych
działań promocyjnych, które już za kilka dni rozpoczną się produkcją
wizerunkowej sesji zdjęciowej kolekcji na sezon wiosna/ lato 2016.
Buty Nessi to klasyka w miejskim wydaniu, z elementami „pazura”, dedykowane kobietom aktywnym, ambitnym, wymagającym, wykonane z najlepszych materiałów, za przystępną cenę. Polki ( i nie tylko!) lubią buty uniwersalne, wygodne i trwałe, zatem kolejne kolekcje marki doskonale trafiają w potrzeby rynku, znajdują uznanie wielu Klientek, są kojarzone z dynamiką i rozwojem, dlatego też kolekcja na nadchodzący sezon będzie nosiła nazwę „Flowers Powers”.
Autorem zdjęć będzie Michał Pańszczyk, stylizacjami zajmie się współpracujący z Nessi Jarek Szado, produkcją sesji zajmie się Promotion Instytut Events/Nowy Showroom. Twarzą będzie śliczna Ewa Mielnicka, partnerami marka biżuteryjna Venis, a w roli głównej wystąpią buty marki Nessi,
Fot. Ewa Mielnicka/Nessi/screen/fanpage Facebook
Źródło: Nessi/Ewa Mielnicka fanpage Facebook
Przeczytaj także: Adele Brytyjską Artystką Roku. Wokalistka triumfuje podczas BBC Music Awards 2015
Przeczytaj także: Adele Brytyjską Artystką Roku. Wokalistka triumfuje podczas BBC Music Awards 2015
Komentarze
Prześlij komentarz