Przejdź do głównej zawartości

Lewandowski na topie. Internauci szaleją

Media kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale także sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiało się nazwisko sportowca wyniosła 56 mln złotych – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”


Listopad zdecydowanie należał do RL9. W mediach tradycyjnych – w prasie, RTV i na portalach internetowych opublikowano 8,4 tys. informacji – stanowiło to zaledwie 2,7 proc. ogólnego przekazu. Wśród tego typu źródeł najwięcej materiałów pochodziło z internetu (76 proc.), a następnie z prasy (12 proc.), radia (7 proc.) i telewizji (5 proc.).

Wykres 1.  Liczba publikacji na temat Roberta Lewandowskiego w poszczególnych mediach w listopadzie 2015 r.

O Lewandowskim najczęściej wspominały gazety: „Przegląd Sportowy”, „Sport” i „Express Ilustrowany”. W przypadku portali największą aktywnością w stosunku do RL9 wykazali się dziennikarze z redakcji Sport.se.pl, Sportowefakty.wp.pl oraz Eurosport.onet.pl. Natomiast w telewizji dominowały kanały TVP Info, Polsat News i Superstacja, a w radiu RMF FM, Radio TOK FM i Polskie Radio Program 3.

Fani Lewandowskiego najczęściej mogli zetknąć się z informacją o sportowcu 16 listopada. Tego dnia opublikowano 1,1 tys. tekstów w prasie, RTV i na portalach internetowych. Materiały dotyczyły głównie spektakularnych doniesień na temat najbliższego okresu transferowego piłkarzy. Do mediów wyciekła informacja, że Lewym interesuje się Real Madryt. Specjaliści szacowali, że za polskiego napastnika hiszpański klub musiałby zapłacić 70 mln euro.

Drugi skok aktywności przypadł na 25 listopada i dotyczył nominacji Lewandowskiego do najlepszej jedenastki 2015 roku w Europie. Wśród kandydatów pojawił się jeszcze jeden polski zawodnik – Grzegorz Krychowiak.

Wykres 2. Liczba i dotarcie publikacji na temat Roberta Lewandowskiego w listopadzie 2015 r.

Ekwiwalent reklamowy materiałów nawiązujących do sportowca osiągnął wartość 56 mln złotych, a publikacje wygenerowały dotarcie na poziomie 6,9 mld kontaktów. Z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że informacje o Lewandowskim ukazywały się zdecydowanie częściej w mediach ogólnopolskich (64 proc.).

Lewandowski królem social media

Internauci śledzą i chętnie komentują kolejne sukcesy Lewego w mediach społecznościowych. W listopadzie na jego temat opublikowano aż 314,8 tys. wpisów i komentarzy. Duże zainteresowanie sportowcem widać także po wynikach wyszukiwania w Google’u. Jednak nie zawsze pokrywało się ono ze wzmożonym zaciekawieniem użytkowników social media. Przykładowo internauci najczęściej wpisywali nazwisko RL9 w okienko wyszukiwania 13 grudnia, natomiast tego dnia wzmianek w mediach społecznościowych jest stosunkowo niewiele. 

Wykres 3. Wyszukiwania w Google w porównaniu z sumą publikacji w mediach. Liczby reprezentują zainteresowanie względem najwyższego punktu na wykresie

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Seksowne dziewczyny z KSW w rozbieranej sesji

KSW to nie tylko mieszane sztuki walki i zacięte pojedynki najlepszych fighterów mma, ale i piękne i seksowne dziewczyny. Zobaczcie jak wyglądała sesja Ring Girls KSW dla magazynu CKM Fot. You Tube/CKM/Ring Girls KSW Efekty pracy stylistów i fotografów w postaci rozebranych dziewczyn KSW już październikowym wydaniu magazynu CKM . Jak zapowiadają twórcy będzie na kogo popatrzeć. Wystarczy, że się przyjrzycie sesji z udziałem seksownych Ring Girls Federacji KSW. To właśnie te urodziwe dziewczyny wyprowadzają zawodników federacj KSW do ringu i chodzą dumnie po oktagonie prezentując kartę z numerem rundy i co najważniejsze uświetniają swoją obecnością widowiskowe gale KSW. I śmiało trzeba przyznać, że seksowne Ring Girls KSW wyglądają wspaniale i dziwi, że brylują podczas gal KSW i podbijają męskie serca, które oglądają walki mma. Zobacz Sesję Ring Girls KSW dla CKM: Przeczytaj także:  https://swiatimedia.blogspot.com/2015/01/seksowna-irina-shayk-czyli-pozna...

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...