Międzynarodowy koncern petrochemiczny MOL ogłosił wyniki
tegorocznej edycji konkursu dla studentów pod nazwą UPPP. Zwycięska,
trzyosobowa drużyna „Oil Fnatic” z Węgier pokonała w rywalizacji 1113
zespołów z 53 krajów. Podczas zakończonego dzisiaj dwudniowego finału w
Budapeszcie pięć najlepszych drużyn zmierzyło się na żywo z realnymi
wyzwaniami branży petrochemicznej. Drugie miejsce przypadło studentom
Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie
– Gratuluję zwycięzcom tego wyjątkowego konkursu i dziękuję wszystkim uczestnikom za energię i ciężką pracę, jakie włożyli w ostatnich kilku miesiącach. Nasz program pozyskiwania talentów udowadnia, że Grupa MOL znalazła skuteczny i ekscytujący sposób przyciągania młodych zdolnych ludzi, będących w stanie wypełnić pokoleniową lukę, z jaką mierzy się branża paliwowa. Jesteśmy dumni obserwując wzrost liczby uczestników i otwarcie programu na studentów ze wszystkich krajów – powiedziała Zdravka Demeter Bubalo, wiceprezes Grupy MOL ds. HR.
W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 1114 drużyn, w porównaniu z 972 w zeszłym roku. Studenci, przede wszystkim studiów geologicznych, petro-technicznych i związanych z zarządzaniem projektami inżynierskimi, zostali zaproszeni do udziału w grze online, rozgrywanej w dniach 24 września – 15 października br. Rywalizacja odbywała się w ramach wirtualnych scenariuszy przedstawiających realne wyzwania branży opracowane przez specjalistów Grupy MOL. Pięć najlepszych drużyn zmierzyło się w finale rozgrywanym na żywo w Budapeszcie, walcząc o pulę nagród w wysokości 25 tys. euro. Najlepsi specjaliści zwycięskich drużyn otrzymali również szansę rozpoczęcia kariery w ramach osiemnastomiesięcznego programu “UPPP Technical Placement Programme” Grupy MOL.
– Nadal nie możemy uwierzyć w zwycięstwo, ale jesteśmy bardzo zadowoleni. Rywalizacja z ponad 3000 studentów z 53 krajów była fantastycznym wyzwaniem i czujemy się zaszczyceni tym wyróżnieniem. Wzięliśmy udział w konkursie UPPP 2015, by rozpocząć prawdziwą przygodę w branży paliwowej. W związku z udziałem w konkursie ostatnie tygodnie były dla nas bardzo wyczerpujące, ale przyniosły też wiele satysfakcji ze wspólnej pracy i prezentacji naszych pomysłów. Fantastycznie jest zostać wyróżnionym za pracę, w którą włożyliśmy wiele pasji – podsumowali członkowie zwycięskiego zespołu.
Druga nagroda w konkursie trafiła do polskiego zespołu GeoMatrix, stworzonego przez troje studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Trzecie miejsce zajęli studenci ze Środkowo-Wschodniego Uniwersytetu Technicznego w Ankarze, w Turcji.
Konkurs UPPP 2015 stanowi ważną część strategii Grupy MOL, zakładającej przyciągnięcie najzdolniejszych młodych ludzi w ramach innowacyjnych programów pozyskiwania talentów.
O UPPP Technical Placement Programme
„UPPP Technical Placement Programme” to osiemnastomiesięczny program stażowy dla młodych specjalistów sektora poszukiwawczo-wydobywczego. Program oparto na czterech filarach obejmujących praktyczne doświadczenia i moduły szkoleniowe. Jego głównym celem jest rozwój umiejętności z zakresu przedsiębiorczości oraz wiedzy technicznej.
O MOL Group
MOL Group to międzynarodowa firma z sektora naftowo-gazowniczego, z siedzibą w Budapeszcie, na Węgrzech. Firma działa od ponad 100 lat i aktualnie jest obecna w ponad 40 krajach, w których zatrudnia 27 tys. pracowników. Poza poszukiwaniem i wydobyciem surowców, MOL Group od 75 lat rozwija również działalność w sektorze węglowodorów, poprzez fabryki w ośmiu krajach i koncesje na poszukiwanie surowców w 14 krajach. MOL Group zarządza także czterema rafineriami i dwoma zakładami petrochemicznymi na Węgrzech, Słowacji oraz w Chorwacji. Posiada również sieć blisko 2 tys. stacji serwisowych w 11 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.
Żródło: Headlines
– Gratuluję zwycięzcom tego wyjątkowego konkursu i dziękuję wszystkim uczestnikom za energię i ciężką pracę, jakie włożyli w ostatnich kilku miesiącach. Nasz program pozyskiwania talentów udowadnia, że Grupa MOL znalazła skuteczny i ekscytujący sposób przyciągania młodych zdolnych ludzi, będących w stanie wypełnić pokoleniową lukę, z jaką mierzy się branża paliwowa. Jesteśmy dumni obserwując wzrost liczby uczestników i otwarcie programu na studentów ze wszystkich krajów – powiedziała Zdravka Demeter Bubalo, wiceprezes Grupy MOL ds. HR.
W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 1114 drużyn, w porównaniu z 972 w zeszłym roku. Studenci, przede wszystkim studiów geologicznych, petro-technicznych i związanych z zarządzaniem projektami inżynierskimi, zostali zaproszeni do udziału w grze online, rozgrywanej w dniach 24 września – 15 października br. Rywalizacja odbywała się w ramach wirtualnych scenariuszy przedstawiających realne wyzwania branży opracowane przez specjalistów Grupy MOL. Pięć najlepszych drużyn zmierzyło się w finale rozgrywanym na żywo w Budapeszcie, walcząc o pulę nagród w wysokości 25 tys. euro. Najlepsi specjaliści zwycięskich drużyn otrzymali również szansę rozpoczęcia kariery w ramach osiemnastomiesięcznego programu “UPPP Technical Placement Programme” Grupy MOL.
– Nadal nie możemy uwierzyć w zwycięstwo, ale jesteśmy bardzo zadowoleni. Rywalizacja z ponad 3000 studentów z 53 krajów była fantastycznym wyzwaniem i czujemy się zaszczyceni tym wyróżnieniem. Wzięliśmy udział w konkursie UPPP 2015, by rozpocząć prawdziwą przygodę w branży paliwowej. W związku z udziałem w konkursie ostatnie tygodnie były dla nas bardzo wyczerpujące, ale przyniosły też wiele satysfakcji ze wspólnej pracy i prezentacji naszych pomysłów. Fantastycznie jest zostać wyróżnionym za pracę, w którą włożyliśmy wiele pasji – podsumowali członkowie zwycięskiego zespołu.
Druga nagroda w konkursie trafiła do polskiego zespołu GeoMatrix, stworzonego przez troje studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Trzecie miejsce zajęli studenci ze Środkowo-Wschodniego Uniwersytetu Technicznego w Ankarze, w Turcji.
Konkurs UPPP 2015 stanowi ważną część strategii Grupy MOL, zakładającej przyciągnięcie najzdolniejszych młodych ludzi w ramach innowacyjnych programów pozyskiwania talentów.
O UPPP Technical Placement Programme
„UPPP Technical Placement Programme” to osiemnastomiesięczny program stażowy dla młodych specjalistów sektora poszukiwawczo-wydobywczego. Program oparto na czterech filarach obejmujących praktyczne doświadczenia i moduły szkoleniowe. Jego głównym celem jest rozwój umiejętności z zakresu przedsiębiorczości oraz wiedzy technicznej.
O MOL Group
MOL Group to międzynarodowa firma z sektora naftowo-gazowniczego, z siedzibą w Budapeszcie, na Węgrzech. Firma działa od ponad 100 lat i aktualnie jest obecna w ponad 40 krajach, w których zatrudnia 27 tys. pracowników. Poza poszukiwaniem i wydobyciem surowców, MOL Group od 75 lat rozwija również działalność w sektorze węglowodorów, poprzez fabryki w ośmiu krajach i koncesje na poszukiwanie surowców w 14 krajach. MOL Group zarządza także czterema rafineriami i dwoma zakładami petrochemicznymi na Węgrzech, Słowacji oraz w Chorwacji. Posiada również sieć blisko 2 tys. stacji serwisowych w 11 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.
Żródło: Headlines
Komentarze
Prześlij komentarz