Żubrówka, legendarna marka polskiej wódki, zdobyła prestiżowy tytuł
„Vodka Brand Champion 2014”, nadany przez renomowane międzynarodowe
czasopismo branżowe „The Spirits Business”
W uzasadnieniu nagrody dla polskiej wódki „The Spirits Business” podkreślił
solidny wzrost w ciągu ostatnich pięciu lat oraz zwiększenie sprzedaży
na całym świecie. W szczególności, Żubrówka została wyróżniona za rozwój
po nabyciu przez grupę Russian Standard firmy CEDC, polskiego
producenta wódki oraz dystrybutora napojów spirytusowych, która jest
właścicielem tej legendarnej marki. Dziennikarze „The Spirits Business”
podkreślają, że przejęcia biznesowe zazwyczaj powodują zakłócenia w
dystrybucji i sprzedaży, ale w przypadku Żubrówki marka ta „rozkwitła”
po akwizycji CEDC.
„W ojczyźnie marki, polscy konsumenci doceniają niepowtarzalny smak i jakość Żubrówki” – powiedział redakcji „The Spirits Business” Mariusz Kiepas, Regionalny Dyrektor Marketingu Wódek CEDC. „Na
rynkach międzynarodowych, legendarna marka Żubrówka cieszy się uznaniem
konsumentów ze względu na pochodzenie i 600 lat tradycji wytwarzania.
Jednocześnie, zwiększyliśmy inwestycje w markę oraz wprowadziliśmy
Żubrówkę na nowe rynki”.
W rankingu największych wódek świata, opracowanym przez „The Spirits
Business” na podstawie wyników sprzedaży w roku 2013, Żubrówka zajęła 9
miejsce. W sumie, na 38 marek „milionerów”, czyli wódek o rocznej
sprzedaży powyżej miliona 9-litrowych opakowań, w rankingu „The Spirits
Business” znalazło się aż dziewięć brandów grupy CEDC/Russian Standard:
Żubrówka, Soplica, Bols, Absolwent oraz Green Mark (Zielenaja Marka), Russian Standard Vodka, Talka, Parliament oraz Zhuravli, co jest zdecydowanie najlepszym wynikiem ze wszystkich sklasyfikowanych producentów alkoholi.
Źródło: CEDC
Komentarze
Prześlij komentarz