W
styczniowym badaniu „Polska Piłka” przygotowanym przez PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów, najbardziej medialnymi klubami Ekstraklasy oraz I
ligi zostały Legia Warszawa i Zagłębie Lubin. Dzięki głośnemu
transferowi Sebastiana Mili ze Śląska Wrocław do Lechii Gdańsk, o obu
wymienionych klubach pisano częściej niż zwykle
Legia po
raz kolejny nie miała sobie równych w rankingu medialnej popularności. O
zespole ze stolicy pisano najczęściej, głównie ze względu na
przygotowania drużyny do dwumeczu z Ajaxem Amsterdam w ramach rozgrywek
Ligi Europy. Drugie miejsce w zestawieniu zajął Śląsk Wrocław.
Najbardziej medialnym temat dotyczącym WKS-u był transfer Sebastiana
Mili. Bohater zeszłorocznego meczu z Niemcami zmienił barwy klubowe, co
poprawiło medialne notowania
także Lechii Gdańsk – nowego zespołu reprezentacyjnego pomocnika.
Lechia co prawda nie znalazła się na podium styczniowego zestawienia
„Polska Piłka”, ale wypadła lepiej niż w poprzednich miesiącach i
znalazła się na piątej pozycji.
W
I lidze najlepsze w styczniu okazało się Zagłębie Lubin. „Miedziowi”
nieznacznie wyprzedzili Widzew Łódź, na temat którego w styczniu
pojawiło się zaledwie osiem informacji mniej niż o Zagłębiu. Trzeci był
GKS Tychy. Tyszanie już po raz drugi z rzędu znaleźli się na najniższym
stopniu podium zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring
Mediów.
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na
podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej
oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania -
czyli od 1 marca 2010 do 31 stycznia 2015 - analitycy „PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę ponad 879 tys. informacji.
Źródło: PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów
Komentarze
Prześlij komentarz