Legia Warszawa pozostaje najbardziej medialnym zespołem obok Lecha Poznań-wynika z kwietniowego badania „Polska Piłka”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów”
Zespół z Łazienkowskiej niezmiennie od dwunastu miesięcy pozostaje liderem
wśród klubów Ekstraklasy. Podopieczni Henninga Berga, pod względem aktywności
medialnej, nie mają sobie równych. Za plecami „Wojskowych” ruch jest
niewielki, choć do przetasowań dochodzi znacznie częściej niż na
szczycie. W kwietniu, podobnie jak w marcu, drugie miejsce zajął Lech
Poznań. Na trzecią lokatę awansował Śląsk Wrocław. Tuż za podium
wylądowała Cracovia, która wyprzedziła swojego rywala zza miedzy – Wisłę
Kraków.
Na zapleczu Ekstraklasy doszło do zmiany prowadzącego. Na
pierwsze miejsce wróciło Zagłębie Lubin, które tylko na moment oddało
fotel lidera Widzewowi. Łodzianie w kwietniu zajęli miejsce tuż za
czołową trójką. Pozycje na podium uzupełniły Arka Gdynia oraz Wisła
Płock. „Nafciarze” zajęli trzecie miejsce, a ostatni raz lepszą lokatą w
badaniu przygotowywanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” mogli
pochwalić się w czerwcu zeszłego roku.
Badanie
„Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów
prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych.
Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 30 kwietnia 2015
- analitycy firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę
ponad 935 tys. informacji.
Komentarze
Prześlij komentarz