28 lutego
2016 r. w Londynie miało miejsce przełomowe wydarzenie w świecie muzyki i
wirtualnej rzeczywistości (Virtual Reality). Zespół
Years & Years dał pierwszy interaktywny występ transmitowany na żywo
w wirtualnej rzeczywistości za pomocą smartfonu Samsung Galaxy S7 edge i
Gear VR. Retransmisja tego koncertu 11 marca. Szczegóły poniżej
Po niedawnej premierze nowego smartfonu
Samsung Galaxy S7 i w przeddzień koncertu Years & Years, w ramach
europejskiej trasy koncertowej, zespół wykorzystał możliwości wirtualnej
rzeczywistości. Innowacyjny i jedynym w swoim rodzaju koncert był
transmitowany na żywo dla użytkowników Samsung Gear VR.
Fani Years & Years z całej Europy
mogli obejrzeć niepowtarzalne wykonania utworów „Worship”, „Shine",
„Desire” i „King” z platynowego albumu zespołu ”Communion”. Dzięki
możliwości wyboru obrazu z trzech kamer, ustawionych pod różnymi kątami
na zestawie Samsung Gear VR, widzowie po raz pierwszy mogli w pełni
„zanurzyć” się w koncercie. Uczestnicy eventu mieli okazję obejrzeć
występ z perspektywy pierwszego rzędu, bycia na scenie z zespołem a
nawet nad nią. Wszystko to na żywo.
Jesteśmy zachwyceni. Występ był
zupełnie inny od każdego poprzedniego koncertu. Element VR dodaje
zupełnie nowy wymiar dla nas, jako wykonawców i dla tych, którzy nas
oglądali. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi artyści zaoferowaliśmy naszym
fanom takie niepowtarzalne, szczególne i wciągające wrażenia. Nie możemy
doczekać się, aby zobaczyć siebie w występie w wideo 360° – powiedział zespół Years & Years.
Zarejestrowany przełomowy występ Years
& Years ukaże się w wideo 360° w piątek, 11 marca na kanałach firmy
Samsung na YouTube, Facebooku oraz w aplikacji Samsung + Years &
Years dostępnej w sklepie Oculus.
Występ stworzony na potrzeby wirtualnej
rzeczywistości został wyreżyserowany przez Sama Wrencha, który wcześniej
pracował przy występach takich zespołów jak Blur, George’a Michael’a i
Mary J. Blige’a. Reżyser jako dopełnienie doznań VR wymyślił scenę
ustawioną na środku, widoczną pod kątem 360°. Wizja Sama polegała na
stworzeniu imponującej kopuły UHD i LED pozwalającej na objęcie zarówno
zespołu jak i publiczności, tworząc intymny „świat”, który przekształcał
się i ewoluował wraz z muzyką. Publiczność miała założone programowalne
opaski LED, a konfetti wystrzelone na końcu występu dodało kolejny,
interaktywny element dla widzów.
Więcej wydarzeń firmy Samsung na Facebooku https://www.facebook.com/SamsungPolska/?fref=ts i na kanale Samsung na YouTube: https://www.youtube.com/user/samsungpolska
Źródło: Samsung EP
Źródło: Samsung EP
Komentarze
Prześlij komentarz