Zespół studentów z warszawskich uczelni zwyciężył
w międzynarodowym konkursie Google Online Marketing
Challenge 2014. Polacy w
swoim zwycięskim projekcie poprowadzili kampanię marketingową dla
klubu piłkarskiego Legia Warszawa
Drużyny biorące udział w konkursie miały do
dyspozycji 250 dol., które powinny wykorzystać podczas trwającej
trzy tygodnie internetowej kampanii reklamowej. Każdy zespół mógł
samodzielnie wybrać organizację czy firmę, którą promować
będzie w internecie. W konkursie oceniana była efektywność
zespołów w prowadzonych przez siebie działaniach.
Polska drużyna składała się ze studentów trzech warszawskich uczelni –
Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego i Politechniki Warszawskiej. Zespół ten postanowił wesprzeć w promocji klub piłkarski Legię
Warszawa. Głównym celem było zwiększenie regularności zakupów
biletów, klubowej odzieży i gadżetów wśród kibiców. Reklamy
zaprojektowane przez studentów wyświetliły się aż 148 tys. razy,
kliknięto w nie aż 2,3 tys. razy, a odbiorcy reklamy dokonali na
stronie klubu piłkarskiego ponad 400 akcji - w tym m.in. prawie 200
zakupów biletów.
Kapitanem
zwycięskiego zespołu był Mateusz Rydlewski z PW. W zespole
znaleźli się Przemek Dmochowski (SGH), Agnieszka Żdanuk (SGH),
Marek Janisiewicz (SGGW) i Paweł Zawadzki (SGGW). Zespołem
opiekował się dr Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie.
Nagrodą w
konkursie - dla drużyny i jej opiekuna - jest m.in. tygodniowa
wycieczka do San Francisco, podczas której zwycięzcy będą mogli
odwiedzić siedzibę firmy Google i spotkać się ze specjalistami od
marketingu internetowego.
Źródło:
naukawpolsce.pap.pl
Komentarze
Prześlij komentarz