W
marcowym badaniu „Polska Piłka” przygotowanym przez „PRESS-SERVICE
Monitoring Mediów”, doszło do kilku istotnych zmian w czołówce rankingu
klubów Ekstraklasy oraz I ligi. Na podium w najwyższej klasie
rozgrywkowej – po czterech miesiącach nieobecności – wróciła Wisła
Kraków
Pierwsze miejsce w rankingu klubów Ekstraklasy utrzymała Legia Warszawa. „Wojskowi” zachowali bezpieczną przewagę nad innymi zespołami, mimo iż w marcu pisano na ich temat rzadziej niż w lutym. Na drugie miejsce wrócił Lech Poznań. Za plecami „Kolejorza” zameldowała się natomiast Wisła Kraków. „Biała Gwiazda” zajęła na podium miejsce Śląska Wrocław, który w marcu sklasyfikowany został na czwartej pozycji. Ostatni raz w badaniu przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wrocławianie poza czołową trójką znaleźli się we wrześniu zeszłego roku. Wówczas również byli czwarci, a trzecią lokatę także zajęła Wisła Kraków.
Na zapleczu Ekstraklasy doszło do jeszcze bardziej spektakularnej zmiany. Zagłębie Lubin zajmowało pierwsze miejsce od czasu zeszłorocznego spadku do I ligi. W marcu hegemonię „Miedziowych” przerwał jednak Widzew. Na temat łodzian pojawiło się najwięcej publikacji prasowych i internetowych. Na drugą lokatę awansował GKS Tychy, który przez ostatni kwartał znajdował się na trzecim miejscu. Dotychczasowy lider, Zagłębie Lubin, zajął pozycję na najniższym stopniu podium.
Wykres 1. TOP 3 najbardziej medialnych zespołów T-Mobile Ekstraklasy oraz I ligi w marcu 2015 roku
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 marca 2015 - analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wzięli pod uwagę ponad 916 tys. informacji.
Pierwsze miejsce w rankingu klubów Ekstraklasy utrzymała Legia Warszawa. „Wojskowi” zachowali bezpieczną przewagę nad innymi zespołami, mimo iż w marcu pisano na ich temat rzadziej niż w lutym. Na drugie miejsce wrócił Lech Poznań. Za plecami „Kolejorza” zameldowała się natomiast Wisła Kraków. „Biała Gwiazda” zajęła na podium miejsce Śląska Wrocław, który w marcu sklasyfikowany został na czwartej pozycji. Ostatni raz w badaniu przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wrocławianie poza czołową trójką znaleźli się we wrześniu zeszłego roku. Wówczas również byli czwarci, a trzecią lokatę także zajęła Wisła Kraków.
Na zapleczu Ekstraklasy doszło do jeszcze bardziej spektakularnej zmiany. Zagłębie Lubin zajmowało pierwsze miejsce od czasu zeszłorocznego spadku do I ligi. W marcu hegemonię „Miedziowych” przerwał jednak Widzew. Na temat łodzian pojawiło się najwięcej publikacji prasowych i internetowych. Na drugą lokatę awansował GKS Tychy, który przez ostatni kwartał znajdował się na trzecim miejscu. Dotychczasowy lider, Zagłębie Lubin, zajął pozycję na najniższym stopniu podium.
Wykres 1. TOP 3 najbardziej medialnych zespołów T-Mobile Ekstraklasy oraz I ligi w marcu 2015 roku
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 marca 2015 - analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wzięli pod uwagę ponad 916 tys. informacji.
Komentarze
Prześlij komentarz