Szwedzki dj i producent muzyczny Avicii nawiązał współpracę z Volvo Cars. Jej
owocem będzie nowy utwór oraz towarzyszący mu teledysk, którego globalna
premiera odbędzie się 8 maja 2015 r. Ta akcja ma na celu podkreślenie
szwedzkich korzeni marki i otwarcie zupełnie nowego rozdziału w jej
historii, do czego zręcznie nawiązuje treść piosenki. Będzie to także
początek globalnej kampanii marki Volvo „A New Beginning”
Avicii
to muzyk o światowej sławie, którego utwory w ostatnich latach
wielokrotnie znajdowały się na najważniejszych z list przebojów
światowych mediów muzycznych. Urodzony w Sztokholmie 26-latek zyskał
światową sławę jako producent i dj o unikalnym stylu, a jego koncerty
gromadzą regularnie dziesiątki tysięcy fanów z całego świata. Wspólne
szwedzkie pochodzenie to jeden z elementów łączących artystę z marką
Volvo, kolejnym z nich jest moment, w którym się znajdują – początek
nowego etapu, w jaki właśnie wchodzą.
To
bardzo ważny moment dla Volvo. Rośnie sprzedaż naszych aut, zmienia się
postrzeganie naszej marki. Również Avicii z miesiąca na miesiąc
powiększa grono swoich fanów, co pokazuje, że mamy razem wiele
wspólnego. Według nas najlepszą metodą uczczenia wspólnego pochodzenia
oraz łączącej nas pasji i apetytu na życie jest współpraca, dzięki
której powstanie coś wyjątkowego, co pokaże kim jesteśmy i co jest dla
nas ważne”, powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.
Avicii feat. Volvo Cars
Utwór,
który wybrano, jako bazę do remixu wykonanego przez Avicii’ego, to
nagrany przeszło 50 lat temu przez kultową wokalistkę Ninę Simone Feeling Good. W
utworze rozpoznamy charakterystyczny, tak uwielbiany przez fanów, styl
Avicii’ego, który podkreślają dobrane z pietyzmem partie wokalne
przełamane zaraźliwym beatem.
Uwielbiam
tę piosenkę od dawna. To jeden z najlepszych utworów w historii muzyki
rozrywkowej w ogóle. Jest po prostu ponadczasowy. Od lat jestem fanem
stylistyki towarzyszącej nagraniom wokalistek takich jak Nina Simone czy
Etta James. Gdy tylko dowiedziałem się, że w tym kierunku chciałaby
pójść marka Volvo we współpracy ze mną, byłem naprawdę szczęśliwy z
możliwości dołączenia do tego projektu. Chciałem stworzyć cos nowego, co
zarazem odda prawdę oryginału- powiedział Avicii.
Szwedzka wizja
Teledysk
do tego utworu powstawał w Szwecji. W dużej mierze wykorzystano w nim
plenery w Sztokholmie oraz bliskim Avicii’emu Osterlen, gdzie przez
wiele lat spędzał wakacje z rodziną. To właśnie Avicii, wraz ze
wspierającym go zespołem mieli ostatnie słowo odnośnie kreacji, nanosząc
zmiany do finalnej formy, w jakiej prezentowany będzie klip Feeling Good.
Zarówno pod kątem fabuły, jak i wybranych środków stylistycznych obrano
drogę zgodną z preferencjami artysty, wzbogacając je przekazem Volvo.
Bardzo
istotne było dla nas stworzenie czegoś jedynego w swoim rodzaju, co w
pełni odda spektrum naszej współpracy. Obie strony angażują się w nią
długoterminowo, w zgodzie z wartościami charakteryzującymi nasze marki,
dzięki czemu możemy mówić o pełnej wiarygodności oraz kreatywności
projektu. Wszystko, co zobaczycie w teledysku stworzono w zgodzie z
marką Avicii. Współpracę klamruje hasło kampanii marki Volvo: „A New
Beginning”, które łączy obie strony w obopólnej współpracy
powiedział Ash Pournouri, założyciel firmy At Night Management, której
wizja i opieka artystyczna stoją za międzynarodowym sukcesem projektu
Avicii.
Pierwszy krok
Volvo
to wyjątkowa marka motoryzacyjna, ciesząca się reputacją przywiązującej
szczególną uwagę do bezpieczeństwa, dbania o środowisko oraz wysokiej
jakości oferowanych produktów. Z tymi założeniami od przeszło 88 lat
budowane są w Szwecji samochody, które cieszą coraz większą liczbę
kierowców na całym świecie. W ostatnich latach firma rozpoczęła kluczowy
dla jej rozwoju etap transformacji, której fundamentami są właśnie jej
kluczowe wartości. Efektem jest świeże spojrzenie na to, co producent
samochodów klasy premium może zaoferować swoim odbiorcom: unikalnie
dobrane doznania z obcowania z autem, które aktywnie udoskonala życia
jego użytkowników, jednocześnie je chroniąc.
Wchodząc
w etap wprowadzenia najbardziej ekscytującego produktu w historii
naszej firmy, uznaliśmy że to idealny moment aby połączyć to z kampanią
skupiającą się wokół esencji marki. Ta kampania jest istotnym elementem
przedstawionej ostatnio strategii marki Volvo Way i z tego też wynika
nazwa „A New Beginning”, która podkreśla, kim jesteśmy i dokąd chcemy
dotrzeć. Naszą misją jest pozwolić poczuć kierowcom naszych aut, że w
pełni korzystają z życia- spuentował Alain Visser.
Nowej kampanii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skupione wokół nowego Volvo XC90.
Komentarze
Prześlij komentarz