Przejdź do głównej zawartości

Avicii stworzy dla Volvo nowy hit – Feeling Good

Szwedzki dj i producent muzyczny Avicii nawiązał współpracę z Volvo Cars. Jej owocem będzie nowy utwór oraz towarzyszący mu teledysk, którego globalna premiera odbędzie się 8 maja 2015 r. Ta akcja ma na celu podkreślenie szwedzkich korzeni marki i otwarcie zupełnie nowego rozdziału w jej historii, do czego zręcznie nawiązuje treść piosenki. Będzie to także początek globalnej kampanii marki Volvo „A New Beginning”


Avicii to muzyk o światowej sławie, którego utwory w ostatnich latach wielokrotnie znajdowały się na najważniejszych z list przebojów światowych mediów muzycznych. Urodzony w Sztokholmie 26-latek zyskał światową sławę jako producent i dj o unikalnym stylu, a jego koncerty gromadzą regularnie dziesiątki tysięcy fanów z całego świata. Wspólne szwedzkie pochodzenie to jeden z elementów łączących artystę z marką Volvo, kolejnym z nich jest moment, w którym się znajdują – początek nowego etapu, w jaki właśnie wchodzą.

To bardzo ważny moment dla Volvo. Rośnie sprzedaż naszych aut, zmienia się postrzeganie naszej marki. Również Avicii z miesiąca na miesiąc powiększa grono swoich fanów, co pokazuje, że mamy razem wiele wspólnego. Według nas najlepszą metodą uczczenia wspólnego pochodzenia oraz łączącej nas pasji i apetytu na życie jest współpraca, dzięki której powstanie coś wyjątkowego, co pokaże kim jesteśmy i co jest dla nas ważne”, powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.

Avicii feat. Volvo Cars

Utwór, który wybrano, jako bazę do remixu wykonanego przez Avicii’ego, to nagrany przeszło 50 lat temu przez kultową wokalistkę Ninę Simone Feeling Good. W utworze rozpoznamy charakterystyczny, tak uwielbiany przez fanów, styl Avicii’ego, który podkreślają dobrane z pietyzmem partie wokalne przełamane zaraźliwym beatem.

Uwielbiam tę piosenkę od dawna. To jeden z najlepszych utworów w historii muzyki rozrywkowej w ogóle. Jest po prostu ponadczasowy. Od lat jestem fanem stylistyki towarzyszącej nagraniom wokalistek takich jak Nina Simone czy Etta James. Gdy tylko dowiedziałem się, że w tym kierunku chciałaby pójść marka Volvo we współpracy ze mną, byłem naprawdę szczęśliwy z możliwości dołączenia do tego projektu. Chciałem stworzyć cos nowego, co zarazem odda prawdę oryginału- powiedział Avicii.

Szwedzka wizja

Teledysk do tego utworu powstawał w Szwecji. W dużej mierze wykorzystano w nim plenery w Sztokholmie oraz bliskim Avicii’emu Osterlen, gdzie przez wiele lat spędzał wakacje z rodziną. To właśnie Avicii, wraz ze wspierającym go zespołem mieli ostatnie słowo odnośnie kreacji, nanosząc zmiany do finalnej formy, w jakiej prezentowany będzie klip Feeling Good. Zarówno pod kątem fabuły, jak i wybranych środków stylistycznych obrano drogę zgodną z preferencjami artysty, wzbogacając je przekazem Volvo.

Bardzo istotne było dla nas stworzenie czegoś jedynego w swoim rodzaju, co w pełni odda spektrum naszej współpracy. Obie strony angażują się w nią długoterminowo, w zgodzie z wartościami charakteryzującymi nasze marki, dzięki czemu możemy mówić o pełnej wiarygodności oraz kreatywności projektu. Wszystko, co zobaczycie w teledysku stworzono w zgodzie z marką Avicii. Współpracę klamruje hasło kampanii marki Volvo: „A New Beginning”, które łączy obie strony w obopólnej współpracy powiedział Ash Pournouri, założyciel firmy At Night Management, której wizja i opieka artystyczna stoją za międzynarodowym sukcesem projektu Avicii.

Pierwszy krok 

Volvo to wyjątkowa marka motoryzacyjna, ciesząca się reputacją przywiązującej szczególną uwagę do bezpieczeństwa, dbania o środowisko oraz wysokiej jakości oferowanych produktów. Z tymi założeniami od przeszło 88 lat budowane są w Szwecji samochody, które cieszą coraz większą liczbę kierowców na całym świecie. W ostatnich latach firma rozpoczęła kluczowy dla jej rozwoju etap transformacji, której fundamentami są właśnie jej kluczowe wartości. Efektem jest świeże spojrzenie na to, co producent samochodów klasy premium może zaoferować swoim odbiorcom: unikalnie dobrane doznania z obcowania z autem, które aktywnie udoskonala życia jego użytkowników, jednocześnie je chroniąc.

Wchodząc w etap wprowadzenia najbardziej ekscytującego produktu w historii naszej firmy, uznaliśmy że to idealny moment aby połączyć to z kampanią skupiającą się wokół esencji marki. Ta kampania jest istotnym elementem przedstawionej ostatnio strategii marki Volvo Way i z tego też wynika nazwa „A New Beginning”, która podkreśla, kim jesteśmy i dokąd chcemy dotrzeć. Naszą misją jest pozwolić poczuć kierowcom naszych aut, że w pełni korzystają z życia- spuentował Alain Visser.

Nowej kampanii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skupione wokół nowego Volvo XC90.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od teraz na zawsze, czyli romantyczna historia Niny i Hugo. Zobacz trailer filmu

Co się stanie gdy porzucona na ślubnym kobiercu Nina, by zapomnieć o tym co ją spotkało wyruszy z jej przyjacielem z dzieciństwa na wyspę Mauritius, na której miała spędzić miesiąc miodowy ze swoim przyszłym mężem? Komedia produkcji RPA z 2016 roku Od teraz na zawsze (Vir Altyd) nakręcona przez Jaco Smit na podstawie scenariusza Ivana Botha i DonnaLee Roberts, którzy także zagrali w tym filmie główne role to ciepła i romantyczna opowieść o poszukiwaniu szczęścia, radości życia i o tym, co jest w życiu najważniejsze. A jej głównie bohaterowie Hugo i Nina podczas tej podróży odkrywają, że młodzieńcze uczucie nie wygasło. Jak się zakończy idylla przekonacie się oglądając ten film. By was do tego zachęcić zobaczcie trailer. Zobacz trailer filmu Od teraz na zawsze:

Arash i T-Pain w hicie "Sex Love Rock N Roll".Zobacz teledysk do piosenki

"Sex Love Rock N Roll" to tytuł jednego z najbardziej tanecznych hitów ostatnich lat nagranego wspólnie przez irańską gwiazdę muzyki dance, Arasha i popularnego amerykańskiego wykonawcę hip-hop i R&B, T-Paina Nagrany w 2014 numer znalazł się na ostatniej płycie Arasha zatytułowanej "Superman" wydanej tego samego roku 4 listopada. Utrzymany w rytmie pop dance przebój odbiega od tego, co do tej pory przyzwyczaił nasz Arash i ukazuje nowe możliwości tego zdolnego twórcy, który ostatnio pracował przy hicie Margaret ( Margaret - Cool Me Down - YouTube) 38-letni Arash pochodzi z Iranu, a obecnie mieszka w Szwecji i jest popularny piosenkarzem i producentem muzycznym oraz autorem wielu przebojów, m.in. "One D ay ", "Broken Angel", "Iran Iran", "Always", "Pure Love", "Boro Boro", czy "Temptation". 30-letni T-Pain, to pseudonim artystyczny Faheema Rasheeda Najma, amerykański

Już w Sobotę wystartuje Roztańczony PGE Narodowy 2018

22 września, w Sobotę wystartuje najbardziej roztańczona impreza w Polsce - Roztańczony PGE Narodowy 2018 na której wystąpi wiele gwiazd muzyki tanecznej z zagranicy i Polski, wśród nich m.in. Shanguy, Sabrina, Londonbeat, Cleo, grupa Boys oraz Zenon Martyniuk z zespołem Akcent Będzie to kolejna edycja tej imprezy. Poprzednia zakończyła się wielkim sukcesem, bo w Warszawie na Stadionie PGE Narodowy, który jest oficjalną areną piłkarskiej reprezentacji Polski i Euro 2018 przy rytmach muzyki dance i disco bawiło się wielu sympatyków tych rytmów, a przed telewizorem zasiadła rekordowa publiczność. W Sobotę imprezie wezmą udział m.in. autorzy hitu hit I've been thinking about you, zespół Londonbeat, Sabrina, która podbiła świat przebojem Boys, Boys, Boys oraz Shanguy, który wylansował przebój La Louze. Zobacz teledysk Sabriny do wielkiego hitu Boy, Boys, Boys: Polskę reprezentować będzie Cleo, Filip Lato, Zenon Martyniuk z zespołem Akcent, Sławomir,  Boys,  Long &am