Przejdź do głównej zawartości

Avicii stworzy dla Volvo nowy hit – Feeling Good

Szwedzki dj i producent muzyczny Avicii nawiązał współpracę z Volvo Cars. Jej owocem będzie nowy utwór oraz towarzyszący mu teledysk, którego globalna premiera odbędzie się 8 maja 2015 r. Ta akcja ma na celu podkreślenie szwedzkich korzeni marki i otwarcie zupełnie nowego rozdziału w jej historii, do czego zręcznie nawiązuje treść piosenki. Będzie to także początek globalnej kampanii marki Volvo „A New Beginning”


Avicii to muzyk o światowej sławie, którego utwory w ostatnich latach wielokrotnie znajdowały się na najważniejszych z list przebojów światowych mediów muzycznych. Urodzony w Sztokholmie 26-latek zyskał światową sławę jako producent i dj o unikalnym stylu, a jego koncerty gromadzą regularnie dziesiątki tysięcy fanów z całego świata. Wspólne szwedzkie pochodzenie to jeden z elementów łączących artystę z marką Volvo, kolejnym z nich jest moment, w którym się znajdują – początek nowego etapu, w jaki właśnie wchodzą.

To bardzo ważny moment dla Volvo. Rośnie sprzedaż naszych aut, zmienia się postrzeganie naszej marki. Również Avicii z miesiąca na miesiąc powiększa grono swoich fanów, co pokazuje, że mamy razem wiele wspólnego. Według nas najlepszą metodą uczczenia wspólnego pochodzenia oraz łączącej nas pasji i apetytu na życie jest współpraca, dzięki której powstanie coś wyjątkowego, co pokaże kim jesteśmy i co jest dla nas ważne”, powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.

Avicii feat. Volvo Cars

Utwór, który wybrano, jako bazę do remixu wykonanego przez Avicii’ego, to nagrany przeszło 50 lat temu przez kultową wokalistkę Ninę Simone Feeling Good. W utworze rozpoznamy charakterystyczny, tak uwielbiany przez fanów, styl Avicii’ego, który podkreślają dobrane z pietyzmem partie wokalne przełamane zaraźliwym beatem.

Uwielbiam tę piosenkę od dawna. To jeden z najlepszych utworów w historii muzyki rozrywkowej w ogóle. Jest po prostu ponadczasowy. Od lat jestem fanem stylistyki towarzyszącej nagraniom wokalistek takich jak Nina Simone czy Etta James. Gdy tylko dowiedziałem się, że w tym kierunku chciałaby pójść marka Volvo we współpracy ze mną, byłem naprawdę szczęśliwy z możliwości dołączenia do tego projektu. Chciałem stworzyć cos nowego, co zarazem odda prawdę oryginału- powiedział Avicii.

Szwedzka wizja

Teledysk do tego utworu powstawał w Szwecji. W dużej mierze wykorzystano w nim plenery w Sztokholmie oraz bliskim Avicii’emu Osterlen, gdzie przez wiele lat spędzał wakacje z rodziną. To właśnie Avicii, wraz ze wspierającym go zespołem mieli ostatnie słowo odnośnie kreacji, nanosząc zmiany do finalnej formy, w jakiej prezentowany będzie klip Feeling Good. Zarówno pod kątem fabuły, jak i wybranych środków stylistycznych obrano drogę zgodną z preferencjami artysty, wzbogacając je przekazem Volvo.

Bardzo istotne było dla nas stworzenie czegoś jedynego w swoim rodzaju, co w pełni odda spektrum naszej współpracy. Obie strony angażują się w nią długoterminowo, w zgodzie z wartościami charakteryzującymi nasze marki, dzięki czemu możemy mówić o pełnej wiarygodności oraz kreatywności projektu. Wszystko, co zobaczycie w teledysku stworzono w zgodzie z marką Avicii. Współpracę klamruje hasło kampanii marki Volvo: „A New Beginning”, które łączy obie strony w obopólnej współpracy powiedział Ash Pournouri, założyciel firmy At Night Management, której wizja i opieka artystyczna stoją za międzynarodowym sukcesem projektu Avicii.

Pierwszy krok 

Volvo to wyjątkowa marka motoryzacyjna, ciesząca się reputacją przywiązującej szczególną uwagę do bezpieczeństwa, dbania o środowisko oraz wysokiej jakości oferowanych produktów. Z tymi założeniami od przeszło 88 lat budowane są w Szwecji samochody, które cieszą coraz większą liczbę kierowców na całym świecie. W ostatnich latach firma rozpoczęła kluczowy dla jej rozwoju etap transformacji, której fundamentami są właśnie jej kluczowe wartości. Efektem jest świeże spojrzenie na to, co producent samochodów klasy premium może zaoferować swoim odbiorcom: unikalnie dobrane doznania z obcowania z autem, które aktywnie udoskonala życia jego użytkowników, jednocześnie je chroniąc.

Wchodząc w etap wprowadzenia najbardziej ekscytującego produktu w historii naszej firmy, uznaliśmy że to idealny moment aby połączyć to z kampanią skupiającą się wokół esencji marki. Ta kampania jest istotnym elementem przedstawionej ostatnio strategii marki Volvo Way i z tego też wynika nazwa „A New Beginning”, która podkreśla, kim jesteśmy i dokąd chcemy dotrzeć. Naszą misją jest pozwolić poczuć kierowcom naszych aut, że w pełni korzystają z życia- spuentował Alain Visser.

Nowej kampanii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skupione wokół nowego Volvo XC90.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

13 godzin: Tajna misja w Benghazi. Ten film musisz zobaczyć!

Jest 11 września 2012 roku. Uzbrojona grupa islamskich bojowników atakuje konsulat Stanów Zjednoczonych znajdujący się w libijskim mieście Benghazi. Na ratunek dyplomatom rusza sześciu świetnie wyszkolonych ochroniarzy, byłych żołnierzy jednostek specjalnych. Przez kilkanaście godzin walczą oni  z terrorystami Film 13 godzin: Tajna misja w Benghazi, o którym mowa został oparty na bestsellerowej książce "13 Hours: The Inside Account of What Really Happened in Benghazi" Mitchella Zuckoffa, która została napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń. Zobacz trailer filmu 13 godzin: Tajna misja w Benghazi: Reżyserem filmu jest znany z filmów akcji Michael Bay (Armageddon, Pearl Harabor, Transformers), a w rolach głównych wystąpili: James Badge Dale (Infiltracja, Wstyd), John Krasinski (Biuro), Max Martini (Szeregowiec Ryan, Pacific Rim), Pablo Schreiber (Królowie Dogtown, Orange is the New Black) oraz David Denman (1000 lat po Ziemi, Dar). Przeczyta...

Brazylijska piękność nago. Jessika Alves w sierpniowym "Playboyu"

Jessika Alves wystąpiła w sesji jubileuszowego wydania magazynu „Playboy”. Piękna brazylijska aktorka przyznała w jednym z wywiadów, że jest szczęśliwa, że mogła pokazać swoje naturalne piękno i zdradziła, że nigdy jeszcze nie chodziła tak długo nago w życiu jak podczas rozbieranych zdjęć Sesja zdjęciowa do sierpniowego "Playboya" z udziałem Jessiki Alves była kręcona w Sul do Rio.  Pi ę kna aktorka, która niedawno zakończyła zd j ęcia do ostatniej części telenoweli "Em Familia",  11 sierpnia pojawi się w programie "Super Chef VIP w 2014", w kt ó rym uczestnicy b ę dą walczyli o nagrodę w wysokości 50.000 dolarów.   Efekty sesji z udziałem pięknej panny Alves możemy podziwiać w jubileuszowym wydaniu brazylijskiej edycji magazynu "Playboy". A trzeba przyznać, że jest się czym zachwycać, bo urodziwa  Jessika wygląda zjawiskowo i seksownie. To zasługa w dużym stopniu jej naturalnego wdzięku, ale i wynik pracy stylistów,...

Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej już w czerwcu

16 czerwca rozpoczną się Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej, których gospodarzem jest Polska. Mecz będą odbywały się na stadionach w Kielcach, Lublinie, Gdyni, Bydgoszczy, Krakowie i w Tychach Na początku czekają nas dwa spotkania w Grupie A, w której w Piątek 16 czerwca Szwecja U-21 zmierzy się z Anglią U-21 w Kielcach, o godz. 18:00, a Reprezentacja Polski U-21 powalczy ze Słowacją U-21 o godzinie 20:45 w Lublinie W sobotę, 17 czerwca  w Grupie B Portugalia U-21 zagra z Serbia U-21 o godz. 18:00 w Gdyni, a Bydgoszczy zmierzą się Reprezentacja Hiszpanii U-21- Macedonią U-21  o godzinie 20:45 W niedzielę, 18 czerwca w Grupie C Niemcy U-21 zagrają z Czechami U-21 w Tychach o godz. 18:00, a w Krakowie Dania U-21 zmierzy się z Włochami U-21 o godz. 20:45. Zobacz Miasta Gospodarzy Euro U21 Polska 2017: