W marcu 2015 r. Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr
Strongbow. Oryginalna, brytyjska marka z tradycjami, podbiła już serca
konsumentów w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na
świecie
Wprowadzenie cydru Strongbow na polski rynek jest odpowiedzią na
coraz silniejszy trend konsumencki poszukiwania oryginalnych smaków i
czerpania z tego, co tradycyjne. – Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze
swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania
po proste przyjemności w codziennym zgiełku miasta – podkreśla Izabela Głodek, dyrektor marek Żywiec i Strongbow.
Strongbow powstaje w procesie winnej fermentacji jabłek, czego
efektem jest delikatne nagazowanie, a jego smak orzeźwia lekką nutą
słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie
wytrawnym finiszem.
Wprowadzenie do Polski nowej marki cydru poprzedziły badania
preferencji, w których konsumenci stwierdzili, że to właśnie Strongbow
zwycięża smakiem konkurencję*. (*Badanie Strongbow Cider, Blind Product
Test, Ipsos, DEC 2014)
Cydr Strongbow na rynku
U źródeł sukcesu cydrów na świecie leży miejski trend powrotu do
natury. Cydr Strongbow to także doskonała alternatywa dla tych
konsumentów, którzy z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy
jest szacowana na ok 9 mln dorosłych Polaków. – Cydry to dziś
najbardziej dynamicznie rozwijająca się kategoria alkoholi w Polsce –
mówi Izabela Głodek. – Wierzymy, że rozszerzając
portfolio Grupy Żywiec o najsilniejszą markę cydru na świecie, szybko
uda się nam się zdobyć pozycję lidera polskiego rynku – dodaje.
Polscy konsumenci mogą odkryć znany i ceniony na całym świecie cydr Strongbow w dwóch smakach: Gold Apple – orzeźwiający, złocisty, z delikatną słodko-kwaśną nutą jabłka oraz Red Berries – orzeźwiające i zaskakujące połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.
Rytuał serwowania
Marka Strongbow wnosi na rynek nowy smak orzeźwienia i rytuał
serwowania. Szklanka wypełniona w 1/3 pokruszonym lodem i w 2/3 cydrem
Strongbow to rekomendowany przepis na proste przyjemności i spędzanie
czasu z przyjaciółmi.
Strongbow dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach o pojemności 330 ml oraz w puszkach 400 ml.
Źródło: Grupa Żywiec
Komentarze
Prześlij komentarz