Przejdź do głównej zawartości

Posty

Honda Civic kobiecym samochodem roku 2012 podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu

Honda Civic zdobyła tytuł „Światowego Kobiecego Samochodu Roku" (Women's World Car of the Year). Jurorki plebiscytu przyznały tę nagrodę modelowi Hondy podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu Konkurs na „Światowy Kobiecy Samochód Roku" jest podzielony na cztery kategorie: samochód rodzinny (Family Car), samochód luksusowy (Luxury Car), samochód sportowy (Sports Car) oraz samochód ekonomiczny (Economy Car). Honda Civic wywalczyła pierwsze miejsce w kategorii Economy Car, pokonując Volkswagena up! (drugie miejsce) i Forda Fiestę (trzecie miejsce). W jury zasiadło 20 dziennikarek z 11 krajów świata, które nominowały Hondę Civic spośród wstępnej listy obejmującej 300 samochodów. Jurorki konkursu Women's Car of the Year kierowały się podczas oceny tymi samymi kryteriami, którymi w życiu codziennym kierują się kobiety przy zakupie samochodu. Panie brały więc pod uwagę bezpieczeństwo, relację wartości do ceny, stylistykę nadwo

Honda Civic kobiecym samochodem roku 2012

Honda Civic zdobyła tytuł „Światowego Kobiecego Samochodu Roku" (Women's World Car of the Year). Jurorki plebiscytu przyznały tę nagrodę modelowi Hondy podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu Konkurs na „Światowy Kobiecy Samochód Roku" jest podzielony na cztery kategorie: samochód rodzinny (Family Car), samochód luksusowy (Luxury Car), samochód sportowy (Sports Car) oraz samochód ekonomiczny (Economy Car). Honda Civic wywalczyła pierwsze miejsce w kategorii Economy Car, pokonując Volkswagena up! (drugie miejsce) i Forda Fiestę (trzecie miejsce). W jury zasiadło 20 dziennikarek z 11 krajów świata, które nominowały Hondę Civic spośród wstępnej listy obejmującej 300 samochodów. Jurorki konkursu Women's Car of the Year kierowały się podczas oceny tymi samymi kryteriami, którymi w życiu codziennym kierują się kobiety przy zakupie samochodu. Panie brały więc pod uwagę bezpieczeństwo, relację wartości do ceny, stylistykę nadwozia, do

Olimpiada w Londynie pozytywnie wpłynęła na promocję Wielkiej Brytanii

W yniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez sieć firm doradczych Ecco International Network, której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR, pokazują, że tegoroczna Olimpiada w Londynie była bez wątpienia wizerunkowym sukcesem Brytyjczyków   Ponad 100 ekspertów od wizerunku z 24 krajów na całym świecie wzięło udział w projekcie badawczym mającym ocenić wpływ Olimpiady na postrzeganie Wielkiej Brytanii za granicą. Aż 79% z nich uznało, iż przekaz medialny w ich krajach prezentujący Igrzyska Olimpijskie był w dużej mierze pozytywny, 73% stwierdziło także, że wydarzenie to zmieniło wizerunek Brytyjczyków na lepsze. Na uwagę zasługuje fakt, że 99% respondentów spodziewa się, iż Olimpiada zachęci ludzi z ich kraju do odwiedzenia Wielkiej Brytanii. 97% uważa, że dzięki tej imprezie konsumenci będą postrzegać brytyjskie produkty i usługi w bardziej pozytywny sposób. "Brytyjczycy z pewnością zasłużyli na gratulacje za zorganizowanie tak fantastyczn

Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012

Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów.   Polacy wiele profesji postrzegają tak samo jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu - lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy W stosunku do ubiegłego roku zaufanie Polaków do różnych zawodów zasadniczo się nie zmieniło. Zawodem, któremu Polak wciąż najbardziej ufa, jest strażak. Aż 93 proc. respondentów zdeklarowało ufność wobec tej profesji. Podobną postawę wykazują pozostali Europejczycy, którzy swoimi odpowiedziami uplasowali zawód strażaka na pierwszym miejscu w rankingu najbardziej zaufanych profesji. Oprócz strażaków, zdecydowana większość Polaków ma zaufanie do pilotów samolotów cywilnych (83 proc.) oraz zawodów związanych z ochroną zdrowia: farmaceutów (78 proc.), pielęgniarek (74 proc.) i lekarzy. W stosunku do tych

Castrol EDGE Index wybrał najlepszego zawodnika UEFA EURO 2012

Po imponującym zwycięstwie nad Włochami w pierwszej dziesiątce zestawienia Castrol EDGE Index znalazło się aż siedmiu piłkarzy Hiszpanii Na Stadionie Olimpijskim w Kijowie kibice byli świadkami historycznego wydarzenia: po raz pierwszy jednej reprezentacji udało się dwa razy z rzędu zdobyć Puchar Henriego Delaunay’a. Na zwycięstwo Hiszpanii duży wpływ miała m.in. doskonała dyspozycja Sergio Ramosa , który swoją postawą zasłużył na miano najlepszego zawodnika turnieju. Ramos już drugi raz zdobył koronę najlepszego piłkarza na dużym międzynarodowym turnieju. Hiszpański obrońca znalazł się na czele zestawienia Castrol EDGE Index także podczas Mistrzostw Świata FIFA 2010. Dzięki zaangażowaniu w każdej strefie boiska w finałowym meczu, Ramos awansował o siedem miejsc. Zawodnik Realu Madryt wyprzedził swojego klubowego kolegę, Cristiano Ronaldo , który prowadził w notowaniu od końca fazy grupowej. Na podium znalazł się też Gerard Piqué , partner Ramosa z linii obrony. To drug

Poznaj jaka kawę najchętniej piją Polacy w kawiarniach

Popularność kawiarni sieciowych rośnie – od trzech lat systematycznie przybywa im klientów, dodatkowo – coraz więcej z nich deklaruje, że kawiarnie sieciowe to miejsce, w którym najczęściej piją kawę. Wybierając kawiarnię klienci najczęściej kierują się smakiem kawy i innych napojów, jednak w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło znaczenie dwóch innych czynników: dobrego smaku ciast i deserów oraz atrakcyjnych promocji – wynika z piątej edycji badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia Czy w ciągu ostatniego miesiąca odwiedził(a) Pan/ Pani kawiarnię sieciową? Źródło: Cafe Monitor 2012, ARC Rynek i Opinia, kwiecień 2012 Miejscem, w którym respondenci najczęściej piją kawę niezmiennie od kilku lat pozostaje dom, jednak rośnie popularność kawiarni sieciowych, które są wybierane niemal tak samo często jak własna kuchnia. Gdzie najczęściej pije Pan/ Pani kawę? Źródło: Cafe Monitor 2012, ARC Rynek i Opinia, kwiecień 2012 W kawiarniach sieciowych nadal

Naukowcy: Polacy w Anglii trzymają się razem

Oszczędność, wymiana informacji, wspólny język, bezpieczeństwo, miłe towarzystwo - to główne powody, dla których Polacy w Wielkiej Brytanii wolą mieszkać w sąsiedztwie rodaków - wynika z badań dr. Michała Szwabe ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Najczęściej wskazywanym powodem zamieszkania wśród Polaków jest możliwość wymiany informacji, np. o ofertach pracy, wyprzedażach, imprezach kulturalnych. 24,4 proc. ankietowanych zaznaczyło ten argument za trzymaniem się blisko krajan. Drugi najważniejszy powód to dostęp do polskich sklepów i przedsiębiorstw - 17,3 proc. Może to być związane też z oszczędnością. Polscy imigranci trzymając się razem nie muszą uczyć się angielskiego - taki powód wskazało 10,3 proc. ankietowanych. Jeśli pracują i robią zakupy, a także prowadzą życie towarzyskie wśród rodaków, to nie uczą się języka i nie ponoszą związanych z tym kosztów. Ponadto redukują koszty dojazdu do pracy - po prostu mają blisko. "Zamieszkiwanie wśród Polaków bierze się gł