Przejdź do głównej zawartości

Posty

Mela Koteluk laureatką nagrody Ciechowskiego

Mela Koteluk, wokalistka i autorka tekstów została tegoroczną laureatką Nagrody Artystycznej Miasta Torunia im. Grzegorza Ciechowskiego. Wyróżnienie wręczone zostanie 15 grudnia 2012 r. w Klubie Od Nowa podczas dorocznego koncertu pamięci lidera Republiki Jej głos i sposób interpretacji przywodzi na myśl Katarzynę Nowsowką, co jedni uważają za atut, dla innych to powód do krytyki. A jednak ciepła barwa i niebanalne, poetyckie teksty Meli Koteluk bronią się doskonale bez tego odniesienia. Doceniła to również kapituła przyznając jej swoje wyróżnienie. Zaczęła od śpiewania w chórkach w zespole Scorpions i u Gaby Kulki. Wybrała jednak własną drogę. Jak sama mówi, jej muzyka nawiązuje do dream popu. "To niesterylne podejście do dźwięków, dużo powietrza w muzyce, słodko-gorzkie linie melodyczne i duże przywiązanie do tekstów, często introspektywnych" – charakteryzowała swoją twórczość w jednym z wywiadów Mela Koteluk. W odróżnieniu od wielu wschodzących g

Wzmianki w social mediach o kandydatach na prezydenta USA warte ponad 51 mln złotych

Ponad 51 milionów złotych to szacowana wartość wzmianek o kandydatach na urząd prezydenta USA w mediach społecznościowych w Europie – wynika z analizy sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję social media Think Kong Wyliczenie bazuje na ocenie zasięgu ponad 925.000 wpisów na Twitterze, 159.000 postów na forach, przeszło 6.600 postów na blogach i 75.000 innych tekstów opublikowanych w Internecie w 5 krajach Europy w związku z wyborami prezydenckimi w USA. Największy udział w oszacowanej wartości miała aktywność ponad 416.000 użytkowników Twittera, którzy od lipca b.r. wygenerowali treści o łącznym zasięgu wartym ponad 40 mln zł. „ Obama miał zauważalnie większy udział we wzmiankach w social media ” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji Think Kong – „Share of voice Obamy wynosi 57%, być może dzięki przemyślanej polityce użycia social mediów przez zwycięskiego kandydata”. Barack Obama jest obserwowany przez bardzo dużą liczbę użytko

CD Projekt RED dwukrotnie wyróżniony w rankingach firm innowacyjnych

W rankingu Technology Fast 50 – CD Projekt RED zajął 16. miejsce wśród firm z Polski i 32 miejsce w regionie Środkowej Europy. CD Projekt RED był jedyną sklasyfikowaną firmą działającą w segmencie gier komputerowych. Ranking ten identyfikuje najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne na podstawie tempa wzrostu przychodów analizowanego w pięcioletnim horyzoncie „Jesteśmy dumni z tych wyróżnień. Dzięki konsekwentnej realizacji strategii znajdujemy się dziś w gronie najbardziej dynamicznych firm technologicznych regionu. Na nasze jednostkowe wyniki w analizowanych okresie ogromny wpływ miała ubiegłoroczna premiera gry Wiedźmin 2 a dzięki kolejnym realizowanym obecnie produkcjom przyszłe lata zapowiadają się jeszcze ciekawiej.” – powiedział Adam Kiciński, Prezes Zarządu CD Projekt RED, komentując ogłoszenie wyników rankingu Deloitte. W tym tygodniu swój ranking najbardziej innowacyjnych firm 2011 r. opublikowała również „Rzeczpospolita”. CD Projekt RED zajął w ni

Gra Wiedźmin 2 grupy CD Projekt RED szturmuje komputery Apple

18 października odbyła się premiera gry „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” na komputery Apple. Dotychczasowa sprzedaż tytułu na komputery PC oraz konsolę Xbox 360 przekroczyła 2 mln. sztuk Notowany na warszawskiej giełdzie CD Projekt RED podczas transmitowanej na żywo na cały świat konferencji ogłosił, że sprzedaż „Wiedźmina 2: Zabójcy Królów”, przekroczyła w ciągu sześciu kwartałów od premiery poziom 2 mln egzemplarzy. Dla porównania w analogicznym okresie gracze kupili 1,26 mln sztuk pierwszego Wiedźmina. Podczas konferencji miała miejsce zapowiadana na czwarty kwartał światowa premiera „Wiedźmina 2” w wersji na komputery Apple. „Przekroczenie poziomu dwóch milionów szt. w okresie nieco ponad roku od premiery Wiedźmina 2 w wersji PC i niecałego pół roku sprzedaży wersji Xbox 360 jest wynikiem bardzo satysfakcjonującym. Gra nadal cieszy się dużym powodzeniem, a wprowadzenie jej na nową platformę jaką są komputery Apple dodatkowo zwiększa jej potencjał sprzedażowy w najbliższych la

Honda Civic kobiecym samochodem roku 2012 podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu

Honda Civic zdobyła tytuł „Światowego Kobiecego Samochodu Roku" (Women's World Car of the Year). Jurorki plebiscytu przyznały tę nagrodę modelowi Hondy podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu Konkurs na „Światowy Kobiecy Samochód Roku" jest podzielony na cztery kategorie: samochód rodzinny (Family Car), samochód luksusowy (Luxury Car), samochód sportowy (Sports Car) oraz samochód ekonomiczny (Economy Car). Honda Civic wywalczyła pierwsze miejsce w kategorii Economy Car, pokonując Volkswagena up! (drugie miejsce) i Forda Fiestę (trzecie miejsce). W jury zasiadło 20 dziennikarek z 11 krajów świata, które nominowały Hondę Civic spośród wstępnej listy obejmującej 300 samochodów. Jurorki konkursu Women's Car of the Year kierowały się podczas oceny tymi samymi kryteriami, którymi w życiu codziennym kierują się kobiety przy zakupie samochodu. Panie brały więc pod uwagę bezpieczeństwo, relację wartości do ceny, stylistykę nadwo

Honda Civic kobiecym samochodem roku 2012

Honda Civic zdobyła tytuł „Światowego Kobiecego Samochodu Roku" (Women's World Car of the Year). Jurorki plebiscytu przyznały tę nagrodę modelowi Hondy podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu Konkurs na „Światowy Kobiecy Samochód Roku" jest podzielony na cztery kategorie: samochód rodzinny (Family Car), samochód luksusowy (Luxury Car), samochód sportowy (Sports Car) oraz samochód ekonomiczny (Economy Car). Honda Civic wywalczyła pierwsze miejsce w kategorii Economy Car, pokonując Volkswagena up! (drugie miejsce) i Forda Fiestę (trzecie miejsce). W jury zasiadło 20 dziennikarek z 11 krajów świata, które nominowały Hondę Civic spośród wstępnej listy obejmującej 300 samochodów. Jurorki konkursu Women's Car of the Year kierowały się podczas oceny tymi samymi kryteriami, którymi w życiu codziennym kierują się kobiety przy zakupie samochodu. Panie brały więc pod uwagę bezpieczeństwo, relację wartości do ceny, stylistykę nadwozia, do

Olimpiada w Londynie pozytywnie wpłynęła na promocję Wielkiej Brytanii

W yniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez sieć firm doradczych Ecco International Network, której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR, pokazują, że tegoroczna Olimpiada w Londynie była bez wątpienia wizerunkowym sukcesem Brytyjczyków   Ponad 100 ekspertów od wizerunku z 24 krajów na całym świecie wzięło udział w projekcie badawczym mającym ocenić wpływ Olimpiady na postrzeganie Wielkiej Brytanii za granicą. Aż 79% z nich uznało, iż przekaz medialny w ich krajach prezentujący Igrzyska Olimpijskie był w dużej mierze pozytywny, 73% stwierdziło także, że wydarzenie to zmieniło wizerunek Brytyjczyków na lepsze. Na uwagę zasługuje fakt, że 99% respondentów spodziewa się, iż Olimpiada zachęci ludzi z ich kraju do odwiedzenia Wielkiej Brytanii. 97% uważa, że dzięki tej imprezie konsumenci będą postrzegać brytyjskie produkty i usługi w bardziej pozytywny sposób. "Brytyjczycy z pewnością zasłużyli na gratulacje za zorganizowanie tak fantastyczn